Nyerte a 3. hetet a TV2

 A TV2 volt az elmúlt hét legnézettebb csatornája a 18-59 éves lakosság körében. A szombatot és a vasárnapot főműsoridőben és teljes napot tekintve is megnyerte a TV2.

A 3. héten teljes napon a legtöbb néző a TV2-t választotta. A csatorna heti piaci részesedése elérte a 13,04%-ot, míg az RTL Klub átlagos heti közönségaránya 13% alatt maradt.

Hétvégén teljes napon és főműsoridőben a TV2-t választotta a tévénézők legnagyobb része a 18-59 éves célcsoportban. Szombaton főműsoridőben a TV2 piaci részesedése 14,2% volt az RTL Klub 11,2%-hoz képest, teljes napon a közönségarány 9,9% vs. 8,9% a TV2 javára. A vasárnapi főműsoridő is hasonlóan alakult: a TV2 18:00-23:00 óra között 17,4% SHR-t produkált szemben az RTL Klub 15%-ához képest. Teljes napot tekintve a TV2 vasárnapi közönségaránya 11,1% volt, az RTL Klub pedig 10,8%-ot hozott.

Hétvégén a Tények, szombaton a Magánnyomozók és a vasárnap esti A múmia – A sárkánycsászár sírja című film egyaránt piacvezető volt a 18-59 éves lakosság körében. A TV2 vasárnap esti filmje az idei év eddigi legnézettebb filmje is volt egyben a 600 ezer fős átlagos nézőszámával.

A nézők nemcsak napközben, hanem főműsoridőben is nagyobb arányban kapcsolnak a TV2-re. A csatorna új műsorstruktúrája bevált, ugyanis az elmúlt héten a 18:00-23:00 órás idősávban is megközelítette egymást a két legnagyobb tévéadó (2014. 3. hét, 18-59 éves lakosság: TV2: 17,19 vs. RTL Klub: 18,68).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*