Szisztematikus piacépítés Kanadában – Magyar Turizmus Nap Montrealban

Az Ottawai Magyar Nagykövetség szervezésében megvalósuló  nagyszabású Montreali Magyar Hét egyik kísérő rendezvényeként került sor a Magyar Turisztikai Ügynökség észak-amerikai régió marketing akcióiért felelős New York-i képviseletének Turizmus Napjára.  Magyarország kanadai nagykövetével, Dr. Ódor Bálinttal közös meghívó a Bocuse d’Or európai döntőjét, és magyar gasztronómiát külön kiemelte. A rendezvény a Nagykövetséggel való összefogásban valósult meg. A vendégek a Montreal és környéke turisztikai szakma, a közvetlen légijáratot üzemeltető Air Canada Rouge képviselői, és fő utazási ügynökei,  és a Montreali Magyar Héten résztvevő magyar delegáció tagjai voltak. A vendégeket a Turizmus Napon Dr. Ódor Bálint nagykövet és Bús Szilveszter helyettes államtikár köszöntötte. A rendezvényt megtisztelte jelenlétével dr. Tarlós István, Budapest főpolgármestere is.  A komplex rendezvényen a képviseletvezető és az Air Canada Rouge prezentációja után a Budapest Fesztivál és Turisztikai Központ képviseletében Pap Mária divízió vezető ismertette részletesen a főváros sokszínű kulturális kínálatát. A Danubius Hotels és a Hotel Aria Budapest képviselője is részt vett az eseményen. A rendezvény célja volt az is, hogy a piacon működő társintézmények együttesen prezentálják a főváros és az ország kínálatát. A kanadai Magyar Nagykövetség és a torontói Főkonzulátus  messzemenően támogatja a képviselet munkáját.

 Magyarország Kanadában kifejtett aktív marketing tevékenységét három évvel ezelőtt kezdte el. A világ negyedik legjobban költő piacán számos marketing aktivitást hajtott végre: leisure és MICE aktivitások, roadshow, kiállításon való részvétel, értékesítési találkozók és tanulmányutak szerepelnek a palettán, valamint a képviselet koordinálásában idén májusban a Visegrádi Négyek országai  három várost érintő roadshow-ja is megvalósult.