Nyári zsongás váltja a tavaszi ébredést – Nem csak vízpart!

A Magyar Turizmus Zrt. 2013-as belföldi  kampánya egy-egy utazásra ösztönző életérzés és hangulat megjelenítésével  népszerűsíti a hazai turisztikai termékeket. A tavaszi időszak „ébredés”  hívószava után a nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé lesz. „Nem csak  vízpart!” szlogennel „zsongani” hívják a nyaralásra vágyókat, a  középpontban a főváros, a Velencei-tó és környéke, valamint a balatoni régió  áll. A  kampány fontos célja, hogy a SZÉP kártya szálláshelyi felhasználását  is erősítse a belföldi turizmus élénkítése érdekében.

A kampány nyári szakaszában  a „zsongás” felidézésével több, egész évben átélhető élménnyel kapcsolják össze  a vízparti turizmust. Az új megcélzott piaci szegmens a fiatal korosztály, így  hangsúlyt kapnak a nagy hazai nyári fesztiválok, de kiegészítő elemekként  megjelennek a fiatal családokat megszólító, a gyermekek számára is élményt  nyújtó rendezvények is. A „Nem csak  vízpart!” szlogennel a vízpart fogalmát újraértelmezve a napsütés,  szabadság, strand mellé társítják a többi évszakban is utazásra csábító  lehetőségeket: a wellness-fürdőzést, túrázást, a koncerteket, kiállításokat,  valamint a kulináris élvezeteket. A kampány másik fontos célja, hogy a SZÉP  kártya szálláshelyi felhasználását is erősítse a belföldi turizmus élénkítése  érdekében. A nemzeti turisztikai marketingszervezet ezért a Magyar Szállodák és  Éttermek Szövetségével együtt egész éves SZÉP kártya kommunikációt is folytat a  belföldi kampányaihoz kapcsolódva.

Az úti cél kiválasztásához  elsősorban a megújult www.itthon.hu oldal nyújt segítséget, ahol a régiók kedvezményes turisztikai ajánlatai között böngészhetnek az érdeklődők.  Érdemes  azonban átlapozni az MT Zrt. ÉLMÉNY itthon című ingyenes turisztikai  programajánló magazinját is.

A  kampány nyári szakaszának kreatív anyaga július végéig látható országszerte  közterületi és járműreklámokon, napi- heti- és havilapokban, valamint internetes  felületeken.

A  fiatal célcsoport könnyebb megnyerése érdekében természetesen játék és  Facebook-aktivitás is kapcsolódik a kampányhoz: a http://jatek.itthon.hu/kvizpart/ oldalon  a három régió valamelyikéhez kapcsolódó képeket lehet kirakni. A játékos úgy  juthat a kirakó egyes darabjaihoz, ha helyesen válaszol a régióval kapcsolatban  feltett kérdésekre. A játékot időmérő figyeli, a legjobb időt elért játékosok  között nyereményeket sorsolnak ki.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*