Magyarország turisztikai kínálata a DER Touristik szakmai rendezvényén

A  korábban REWE, az idei évtől DER Touristik átfogó márkanevet viselő cégcsoport  az egyik legnagyobb forgalmat bonyolító partnere a Magyar Turizmus Zrt.-nek  Németországban. Az együttműködés éves szinten mintegy 20.000 német vendéget és  200.000 vendégéjszakát jelent Magyarország számára, melyek közül számos éjszaka  a balatoni régióban realizálódik. Éppen ezért a Magyar Turizmus Zrt.  németországi külképviselete a korábbi évekhez hasonlóan ezúttal is saját  standdal vett részt az idén Drezdában megrendezett DER Touristik 2014-es  nyári katalógus-bemutatón. A rendezvény 2 napja alatt lehetőség nyílt  személyes találkozóra több mint 1200 top német utazási iroda munkatársával. Az esemény során 31 országból 700 kiállító tematikus bontásban,  különféle “világokban” mutatta be turisztikai kínálatát. Magyarország – az MT  Zrt. németországi képviselete és a Danubius Hotels Group – Horvátországgal,  Németországgal,  Svájccal  és  Bulgáriával  közösen, mint “autós desztináció” várta az utazási szakma legjavát. A minden  évben nagy sikert arató katalógusbemutató idén sem okozott csalódást: mind a  kiállítók, mind pedig a látogatók elragadtatva beszéltek az eseményről, amelyet  jövőre Prágában rendeznek meg.

A hosszú évek óta tartó együttműködés hatására a magyar kínálat  mára már meghatározó lett az ITS közép-európai katalógusában. Az öt országot  (Magyarország, Csehország, Lengyelország, Szlovákia és Szlovénia) összefogó,  mintegy 100 oldalas kiadvány egyharmada, azaz 35 oldal, legfőképpen  balatoni és a nyugat-magyarországi ajánlatokat tartalmaz. Budapest pedig  a Städtereisen katalógusban szerepel számos hotelajánlattal. Magyarország  emellett az exkluzívabb utakat kínáló Jahn Reisen Sommergenuss  2014 kiadványban is megjelenik, mégpedig Ausztria, Hollandia, Németország és  Olaszország mellett egyedüli közép-kelet-európai országként

Mivel a nagy német utazásszervezők közül a német piacon a DER  Touristik csoport jelenik meg először következő évi, nyári katalógusaival, így  az ITS Sommer 2014 kiadványok a konkurencia számára is releváns és fontos  információkat tartalmaznak, jelentős befolyást gyakorolva a következő évi,  szervezett utazási trendekre. Ami pedig a Magyarországra vonatkozó eredményeket  illeti, a DER Touristik cégcsoport az elmúlt évek pozitív eredményei után az  előzetes foglalások tükrében 2014-re is optimistán tekint. S hogy az eladási  számok hazánk tekintetében tovább növekedjenek, a Magyar Turizmus Zrt.  németországi képviselete a következő hetekben is folytatja a  marketing-együttműködést a cégcsoporttal, melynek következő állomását  decemberben “DERTOUR Travel Talk”, azaz az utazási irodai munkatársak  „Magyarország-képzése” jelenti két német nagyvárosban.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*