Különválnak a fesztiválok és a turizmusmarketing

vitezy zsofiVitézy Zsófia távozásával (Ismét önálló lehet a Budapesti Turisztikai Hivatal) együtt nem csak személyi, hanem szervezeti változások is várhatóak a fővárosi turisztikai marketingben. A jelenlegi Budapesti Fesztivál és Turisztikai Kft. (amely, mint emlékezhetnek, a Fesztiválközpontból, a BTDM nevű turisztikai marketingcégből és a Studio Metropolitana városmarketing cégből alakult egy évvel ezelőtt) helyébe legalább két cég lép majd, s ismét különválik a fesztiválok szervezése és a turisztikai marketingtevékenység.

Az mno.hu írta meg, hogy Bán Teodóra, a Budapesti Nyári Fesztivált szervező és menedzselő Szabad Tér Színház Nonprofit Kft. ügyvezetője irányítja majd azt a céget, amely mostantól a főváros tavaszi és őszi fesztiváljáért is felel. Információink szerint ez a hír annyi pontosításra szorul, hogy valóban létrejön egy cég amely a Budapesti Tavaszi Fesztivál és az immáron Cafe Budapest, Kortárs Művészeti Fesztivál néven futó őszi rendezvénysorozat szervezését végzi majd. Ebben a cégben 51 százalékos tulajdonrésze lesz az államnak és 49 százaléka lesz a fővárosnak. Igazgatóként pedig valóban Bán Teodóra jegyzi majd ezt a vállalkozást, azzal az eltökélt céllal, hogy a legrangosabb nemzetközi fesztiválok sorába emelje, elsősorban a tavaszi rendezvényt. A Budapesti Nyári Fesztivál azonban önálló marad a Szabad Tér felügyelete alatt. Ismét önállóan működik majd a turisztikai marketingért felelős szervezet, amelynek kijelölt vezetőjét hamarosan bemutatjuk olvasóinknak.  A korábban a városmarketingért felelős Studio Metropolitana vélhetően együtt marad a turisztikai marketinggel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*