Intenzív kampánnyal csábítják az osztrák fiatalokat is a SZIGETRE

Ausztriából  az elmúlt héten közel 20 ezer rajongó érkezett a Forma 1-re, míg a  Szigetre ugyancsak tízezres számú látogató várható a szomszédos  országból. A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselete a SZIGET  Fesztivál ausztriai promóciós irodájával és számos stratégiai  partnerrel együttműködve tucatnyi közös akciót valósít meg annak  érdekében, hogy idén is minél több fiatal érkezzen a hazai könnyűzenei  fesztiválokra a szomszédos Ausztriából. A könnyűzenei programok  promóciója egyben országmarketing is, amely a fiatalos, „trendi életérzést“  közvetíti külföldön hazánkról. Évente mintegy 10 ezer osztrák fiatal enged is a „csábításnak”, s a rendezvények apropóján Magyarországra  látogatnak.

clip_image008Az  MT Zrt. a fesztiválok népszerűsítése érdekében idén is több rendhagyó  kampányban vesz részt az osztrák piacon. Az ausztriai utazási szakma a  clubvision.at szakmai információs platformról folyamatos tájékoztatást kap a  SZIGET fesztiválról, hogy a 3200 regisztrált utazási irodai szakember a  legfrissebb információk birtokában ajánlhassa a Szigetet az osztrák  érdeklődőknek. Az ÖBB Rail Tours utazási iroda, valamint a West  Travel az MT Zrt. képviseletének ösztönzésére önálló SZIGET csomagajánlatot  is összeállított, hogy szervezett formában is minél többen látogassanak  idén Ausztriából a fesztiválra.

Az  egyetemistákat az elmúlt hónapban az Uniscreen egyetemi információs TV  csatornán keresztül reklám-szpotokkal, nagyméretű plakátokkal, valamint a  közösségi médián és a Volume zenei magazinnal (www.volume.at)  közösen szervezett nyereményjátékkal érték el. A bécsi  Donauinselfest (www.donauinselfest.at) idejére időzítve  Bécsben 1000 darab plakát és 3000 darab flyer hívta fel a  célcsoportba tartozó fiatalok figyelmét, hogy a Sziget Magyarországon  folytatódik. A május közepén Linzben megrendezett magyar napokon  tízezer szórólapra nyomtatott nyereményjáték csinált kedvet egy  magyarországi fesztivál-körúthoz. A vonattal közlekedőket a forgalmas osztrák  vasúti pályaudvarokon található digilight reklámfelületeken keresztül  sugárzott spotok szólították meg a megfelelő üzenettel.

A  „korán ébredők” kedvezményes áron válthattak jegyet a fesztiválokra,  amelyek programjai kiemelt megjelenést kapnak az ausztriai turisztikai  képviselet által indított Rot Weiß Rot in Ungarn turizmus-mozgalom  profilján keresztül is: http://www.facebook.com/rwr.ungarn. A Sziget  időtartama alatt a közösségi oldal folyamatos helyszíni közvetítésen keresztül  ébreszt majd kedvet a „későn ébredők” számára is a csatlakozáshoz.

A  sajtótájékoztatók, felhívások, hírügynökségi közlemények nyomán szinte  folyamatosan lehet olyan cikkekkel találkozni Ausztriában, amelyek a magyar  fesztiválokra csábítják az osztrák fiatalokat. Az idén 21. alkalommal  megrendezendő SZIGET (www.szigetfesztival.at), valamint a Balaton  Sound és VOLT fesztiválok ausztriai népszerűsítése érdekében a 88,6 FM zenei rádiócsatornán további kampányt, valamint a sajtó számára  tanulmányutat is szerveznek, amelyen a Kurier Freizeit és a  wiener-online.at képviseli az osztrák médiát. Az MT Zrt. osztrák piacon  folytatott aktivitásáról, s a tervezett akciókról további infók itt: http://at.gotohungary.com/hirek_ms_at.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*