Ilyen az új Nespresso reklám

georgeA legújabb Nespresso ‘What Else?’ reklámkampányban George Clooney mellett az Oscar-díjas francia színész, Jean Dujardin is szerepel 

 

George Clooney és kedvenc kávéja újra visszatér a legújabb Nespresso reklámfilmben, amely november 14-től látható Magyarországon számos televíziós csatornán és ezen a linken is megtekinthető: www.nespresso.com/howfar. Az új film arról szól, hogyan talál Clooney emberére a francia színész, Jean Dujardin alakjában, és hogyan járnak túl az eszén, miközben ő csupán egy kávéra vágyik.

George Clooney így mesélt erről: “Sok éve dolgozunk már együtt a Nespressoval, és fantasztikus érzés látni, hogy a reklámkampányok mindig ilyen kedvező fogadtatásra találnak. Örömmel töltött el, hogy ebben a reklámfilmben lehetőségem nyílt Jeannal forgatni – még akkor is, ha a történet végén ő kerekedik felül.”

A jelenet Olaszországban, a Comói-tó mellett álló gyönyörű villa teraszán játszódik: Clooney-t látjuk, amint elindul, hogy egy eszpresszót készítsen magának. A kávégépnél barátjába, Dujardinba botlik, aki éppen az utolsó Nespresso kapszulát készül elhasználni. Clooney meggyőzi Dujardint, hogy adja neki az utolsó kapszulát – csakhogy cserébe neki is adnia kell valamit! Amikor pedig éppen belekortyolni készül kedvenc Volluto Grand Cru kávéjába, feltűnik egy csinos hölgy, és Clooney, a tökéletes úriember felajánlja neki a csésze eszpresszót, hogy aztán azzal szembesüljön: az első pillanattól kezdve az orránál fogva vezették.

“Az új Nespresso ‘What Else?’ kampányban olyan újszerű, játékos forgatókönyvet akartunk írni a már hosszú ideje a márka nagyköveteként szereplő George Clooney számára, amit a nézők a TV-ben és online egyaránt élvezhetnek. Idén lehetőségünk nyílt arra, hogy Jean Dujardinnal is együtt dolgozhassunk, s ez remek alapötletet adott nekünk a tévéreklámhoz, amelyben bemutatjuk, George és Jean mit tenne meg azért, hogy a Nespresso utánozhatatlan aromáját élvezhessék“ – mondta el Guillaume Le Cunff, a Nestlé Nespresso SA nemzetközi marketing- és stratégiai igazgatója.

Jean Dujardin hozzátette: “Élvezem a Nespresso reklámjainak humorát, és remek mulatság volt George Clooney partnereként feltűnni a legújabb epizódban. Nagyon szeretem a Nespresso kávét – különösen akkor, ha az eredetileg George számára készült!”

Mint minden eddigi Nespresso-történetében, az Oscar-díjas színész és rendező most is szorosan együttműködött a márkával egy érdekes sztori kiválasztásában, lebilincselő humorérzékkel improvizálva, s a kamera előtt és mögött egyaránt kellemes hangulatot teremtve a forgatáson. A Nespresso és Clooney munkatársa a híres rendező, Grant Heslov volt, aki – amellett, hogy hosszú ideje Clooney jó barátja – Oscar-díjas producerként, sőt forgatókönyvíróként és színészként is ismert a film világában.

 

A George Clooney és Jean Dujardin főszereplésével forgatott Nespresso “How Far” reklámfilm november 14-től fut Magyarországon. Az új kampányt a reklámfilmért felelős McCann, a digitális megjelenésekért felelős MRM/McCann, valamint a PR-tevékenységért felelős Weber Shandwick és a márka arculatáért felelős FutureBrand ügynökségeket tömörítő, párizsi székhelyű Interpublic Group készítette.