Hévíz és Hajdúszoboszló nem megy az Utazás Kiállításra

Magyarország két legnagyobb fürdővárosa, Hévíz és Hajdúszoboszló modern és hatékony megjelenési formát keresve, idén új eszközökkel érik el az utazást tervező vendégeket, közvetlenül megszólítva őket kedvezményes ajánlataikkal.

A két város mindig is úttörő volt a városmarketing területén. Ezen elv mentén közösen úgy döntöttek, hogy a 2015. évi budapesti Utazás kiállításon külön városi megjelenéssel nem vesznek részt.

Az előzetes információk szerint a Magyar Turizmus Zrt. az idei évben régiós standokat nem tervez, így bár a korábbi években a régiós szemléletet támogatva aktív résztvevői voltak az MT Zrt. által szervezett régiós standoknak, ennek a lehetőségnek a megszűnésével új csatornákat kerestek.

Hajdúszoboszló és Hévíz közös promóciós tervei előkészítés alatt állnak, amelyekkel kapcsolatban hamarosan további információkra számíthatnak az utazni vágyók. A gyógyvizeikről híres települések számos marketingcsatornát fognak felhasználni az év első hónapjaiban, illetve közös budapesti kitelepülésen tervezik kedvezményes ajánlatokkal direkt megszólítani az érdeklődőket. Ezáltal a kiállítási részvételre szánt költségvetést közvetlenül a vendégek használhatják majd fel, üdüléseik során – áll a két város közös közleményében.

A turizmus.com szerkesztősége hivatalosan meg nem erősített, de jól értesült forrásai szerint a Magyar Turizmus Zrt. ebben az évben a Nemzetgazdasági Minisztérium álláspontját követve nem jelenik meg régiós standokkal, hanem csak egy, a korábbi évekhez képest szerényebb méretű központi standdal vesz részt az Utazás kiállításon. A helyzet komolyságát jelzi, hogy a Magyar TDM Szövetség november végi parádfürdői közgyűlésén a Hungexpo, mint az Utazás szervezője már megszólította a TDM-szervezeteket, hogy regionális standok hiányában képviseljék a belföldi kínálatot.