Elkészült a magyar bor arculati kézikönyve

A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a  magyar borok egységes megjelenésének keretet biztosító új arculat, melynek  használatát a Magyar Turizmus Zrt. a magyar borok népszerűsítésére ingyenesen  biztosítja.

clip_image002A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing  Vezérigazgatóságának feladata, hogy marketingeszközökkel aktívan hozzájáruljon a  hazai agrárium termékeinek piacra jutásához, valamint támogassa azok  értékesítését. Ennek kiemelt eszköze a magyar bor arculatának kialakítása,  alkalmazásainak bemutatása.

Az MT Zrt. a magyar bor arculati kézikönyvében  meghatározott formai és tartalmi elemeket használja külföldön és belföldön  egyaránt. A társaság célja, hogy a „Magyar bor” illetve a „Wines of Hungary” vizuális azonosító jegyeit minden kommunikációs rendszerben bevezesse és  megismertesse. Hazánkban szakmai evidenciaként is megállapítható, hogy a kisebb  méret, illetve a szétaprózottság miatt elengedhetetlen az egységes, nemzeti  szinten szerveződő kommunikáció. A magyar borszektor számára rendkívül fontos,  hogy az ágazat következetesen alkalmazzon egy integráló erővel rendelkező jelképrendszert. Ez az erős piaci- és marketingtényező nagyban hozzájárulhat a  magyar bor pozicionáláshoz, elismertségéhez.

Az MT Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága a bor.hu  honlapon elérhetővé tette a teljes arculati kézikönyvet. Az arculati elemeket  kérésre nyomdai felhasználásra alkalmas méretekben is biztosítják. Az erre  vonatkozó igényeket az info@amc.hu e-mail  címre küldött elektronikus levélben lehet jelezni a kért arculati elemeket  megjelölve.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*