Bemutatta őszi műsorait a TV2

Nagyszabású sajtótájékoztatón mutatta be őszi műsorstruktúráját a TV2-csoport. A cégcsoport idén megduplázta a helyi gyártásra fordított befektetéseket, mind a négy csatornáján számos új produkcióval, változatos, színvonalas műsorokkal indul az őszi programstruktúra.
A TV2 őszi sajtótájékoztatóján Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója értékelte a vállalat első féléves eredményeit. Kiemelte, hogy a tavaly elindított beruházásoknak 2013 első félévében kézzelfogható eredményei vannak, a számok azt mutatják, hogy a befektetések megtérülnek:
• A TV2-csoport közönségaránya 18-49-ben egész napot és főműsoridőt tekintve is 3%-kal nőtt az első félévben a tavalyi év azonos időszakához képest
• A cégcsoport kábelcsatornáinak közönségaránya ugyanebben az időszakban 115%-kal, több mint a duplájára nőtt
• A TV2-csoport összbevétele az év első félévében 11%-kal, a kábelcsatornák bevétele pedig 309%-kal nőtt a tavalyi azonos időszakhoz képest
• A három kábelcsatorna technikai lefedettsége folyamatosan növekszik, a FEM3 jelenlegi penetrációja 63,8%, a PRO4 csatornáé pedig 55,9%. A SuperTV2 lefedettsége indulása óta 25%-kal, 62,1%-ra növekedett.
Simon Zsolt elmondta: a TV2-csoport a tervezett stratégia szerint sikeresen halad tovább, megduplázták a helyi gyártásra fordított befektetéseket, rövidtávon a jelenlegi portfolió megerősítésére fókuszálnak. A digitális átállásnak a TV2 lehet a legnagyobb nyertese, a kikapcsolás után a csatorna terjesztési díjat kérhet, ami jelentős átrendeződést hozhat a kábelcsatorna kínálatban és a fragmentációban. A vezérigazgató szerint felértékelődik a vállalat teljesítménye, a három kábelcsatorna növekedésének köszönhetően tovább fog erősödni a TV2-csoport piaci pozíciója. Simon Zsolt hozzátette: az üzleti teljesítmény mellett fontos a társadalmi szerepvállalás is, a TV2 az ősz folyamán nagyszabású CSR projekt elindítását tervezi.
Ezt követően Ralf Bartoleit, a cégcsoport új, programingért felelős vezetője ismertette a TV2 őszi programstratégiáját és műsorstruktúráját. A TV2 napi és heti új műsorokkal hétköznap, főműsoridőben erősít. A sikeres infotainment műsorcsalád mellett új részekkel jelentkezik többek között a Családi titkok, folytatódik a Jóban Rosszban, valamint új évaddal jön az NCIS és NCIS: Los Angeles.     A TV2-n szeptember 11-én debütál  A Búra alatt című amerikai sorozat, amely idén nyáron hatalmas sikerrel rajtolt az USA-ban. A misztikus horror sci-fi Stephen King novelláján alapul, Steven Spielberg pedig producerként adta hozzá a nevét.
Ökrös Gergely, a TV2 kreatív vezetője bemutatta a csatorna négy új saját gyártású produkcióját. a szeptember 16-án induló Édes Élet újszerű reality lesz, amely közelebb hozza a sztárok mindennapjait.  A műsorban a nézők betekintést nyerhetnek a hírességek valódi életébe.  A reality első adásaiban látható lesz Gombos Edina, Szögeczki Ági, Győzike, Berki Krisztián és Müller Attila, a jövőben pedig újabb sztarok szereplése várható.
Szeptember 12-én indul a TV2 nagysikerű sztárpár show-jának 3. évada, a Mr és Mrs Liptai Claudia és Till Attila vezetésével.  A műsorban – ahogyan eddig is – jól ismert sztárpárok játszanak majd, fellebbentve a fátylat kapcsolatuk „kulisszatitkairól”.  A showműsorban olyan sztárpárok mérik össze tudásukat, mint például Majka és Dundika, Győrfi Pál és felesége, Tereh Öcsi és Bálint Toncsi. Liptai Claudia és Till Attila is színpadra lépett, és kulisszatitkokat árultak el a műsor első epizódjainak forgatásáról, valamint a napokban történt promo film felvételéről.
Október 11-én Sztárban sztár címmel vadonatúj formátumot mutat be a TV2. Az élő showműsorban a nemzetközi trendeket követve ismert hazai sztárelőadók külföldi és magyar énekes-legendák bőrébe bújnak. Az új produkcióban nem csak a hangok versenyeznek: a fellépők teljesen átalakulnak, a profi maszkmesteri munkának és jelmeznek köszönhetően a megtévesztésig hasonlóakká válnak a dal eredeti előadójához.  Vérprofi produkciók várhatók tehát, olyan élethűek, mintha az eredeti előadó állna a színpadon.    A Sztárban sztár mellett Ökrös Gergely egy új detektív realityt is bejelentett, mely Magánnyomozók címmel kerül ősszel a TV2 képernyőjére.
A TV2 műsorainak bemutatása után Ralf Bartoleit ismertette a FEM3, PRO4 és SuperTV2 őszi programstratégiáját.  A FEM3, mint az első számú női televíziós brand igazi, nőknek szóló sikerfilmekkel készül az őszre.  A PRO4 őszi műsorstruktúrájában még több férfias tartalom, népszerű sorozatok, később pedig sportműsorok lesznek láthatóak. A csatornán „A hosszú hétvégék ősszel kezdődnek” mottóval péntektől-hétfő estig már 19 órától filmekkel szórakoztatják a közönséget. A sáv legjellemzőbb műfajai a katasztrófafilmek és vígjátékok lesznek. A csütörtök a sorozatok estéje a PRO4-en, olyan vadonatúj sorozatokkal, mint Az osztag vagy a Deadline – Verseny az idővel. A SuperTV2-n továbbra is változatlanul jelentkeznek a közkedvelt napi műsorok, emellett erős vásárolt tartalmak és új szórakoztató műsorok is helyet kapnak a csatornán.  Augusztus 26-án indult a Hal a tortán legújabb szériája. A népszerű gastro reality-ben naponta újabb sztárok csapnak össze, hogy elnyerjék a “tökéletes házigazda” és a “legjobb sztárszakács” címet.
A cégcsoport kábelcsatornáinak új helyi gyártású produkcióiról Illés Gabriella, a kábelportfolió kreatív vezetője beszélt. A FEM3-on szeptember 23-án indul a Shopping királynők című szórakoztató fashion reality Lakatos Márkkal. A műsorban keresik a mindennapok stylistjait, olyan lányokat, hölgyeket, akik otthonosan mozognak a divat világában, nem riadnak vissza a kihívásoktól, és szívesen versenyre kelnek egymással Lakatos Márk műsorában.  Lakatos Márk már számos műsorban feltűnt a TV2-n, most újra stylistként mutatkozik meg. Márk a sajtótájékoztatón elmondta, külön öröm számára, hogy egy olyan műsort vezethet, amely teljesen új formátumnak számít a hazai televíziós piacon.
A SuperTV2 másik újdonsága az augusztus 27-én debütált Pimasz úr ottalszik, melyben Papp Gergő ismert emberek egy-egy napját mutatja be a reggelitől a másnapi ébredésig. A műsor óriási sikerrel indult: első epizódja 6,6%-os közönségarányt ért el. A csípős humorú riporter igazán testhezálló feladatra vállalkozik: úgy mutatja be a sztárokat, ahogy ő látja őket. A kitűzött cél az, hogy legyen velük egész nap, kövesse minden lépésüket és az éjszakát is töltse náluk. A forgatás érdekessége, hogy a teljes stáb mindössze két főből áll: Gergő és operatőr-vágó felesége, Judit látogatják meg a sztárokat, ahol baráti házaspárként vendégeskednek. Papp Gergő elmondta, büszke arra, hogy oroszlánrészt vállalt a formátum fejlesztésében, az pedig külön öröm számára, hogy a műsorban a feleségével együtt dolgozhat.
Augusztus 26-án Kasza! címmel vadonatúj, sajátfejlesztésű showműsort indított a SuperTV2.  A műsor névadó-házigazdája Kasza Tibi, aki sajátos stílusban boncolgatja a hét aktuális híreit, amelyben ismert sztárvendégek is a segítségére vannak.  Az első epizódban Tibi Havas Henrik, Cseke Katinka és Lakatos Márk segítségével vesézte ki a bulvárt, és bombázta provokatív kérdésekkel az est sztárvendégét, Szepesi Nikit. A hétfő esti adás kiemelkedő nézettséggel futott, 5,5%-os piaci részesedést ért el, megtriplázva ezzel a SuperTV2 átlagos napi közönségarányát. A műsor névadó házigazdája, Kasza Tibi csípős humorával köszöntötte a résztvevőket. Tibi elmondta, hogy a következő epizódokban is újabb sztárvendégeket lát vendégül a műsorában, és további meglepetéseket is tartogat a nézők számára.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*