Az AAA AUTO csoportszinten már most elérte a tavalyi évben értékesített gépkocsik darabszámát – közel az idei 70 ezres cél

A fekete péntek elnevezésű leárazási időszakban az AAA AUTO Csoport által az idei évben értékesített használt autók száma elérte a 63 ezret, ami megfelel a csoport által 2015-ben eladott használt autók mennyiségének. December végéig a csoport közel 70 ezer használt autó eladását tervezi, ami mintegy 10 százalékos növekedést jelent a tavaly eladott gépkocsik számához képest.

Az utóbbi néhány évben újra a gazdasági válság által 2008-ban és 2009-ben megakasztott növekedésre összpontosítottunk. Azóta visszatértünk Magyarországra és Lengyelországba, és csoportszinten már csak három telephellyel maradunk el a korábbi negyvenöttől. Ha tényleg sikerül 70 ezer gépkocsit eladnunk, ahogy ezt a jelenlegi eredményeink valószínűsítik, akkor az elmúlt 5 évet tekintve 37 százalékos növekedést érünk el” – nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO International vezérigazgatója. Öt évvel ezelőtt, 2012-ben, a vállalat csoportszinten 51 ezer használt gépkocsit értékesített. A 70 ezres cél elérése új rekordot jelentene a válság utáni időszakban. „Ezzel közel kerülnénk eddigi történetünk értékesítési rekordjához, amelyet 2007-ben értünk el, amikor 80 ezer használt gépkocsit értékesítettünk negyvenöt telephelyen a globális recesszió beállta előtt” – hangsúlyozta Topolová.

Az AAA AUTO Csoport fekete péntekre hirdetett akciója is hozzájárult ahhoz, hogy a csoport már elérte az előző évben értékesített gépkocsik összmennyiségét. „Jelentős árengedményeket kínáltunk vásárlóinknak a globális fekete péntek akciós napok alkalmából, valamint a hét elején. A péntek-vasárnap közötti időszakban több mint 600 autót értékesítettünk csoportszinten” – mutatott rá Karolína Topolová.

A vállalat jövőre is szeretné növelni az értékesítést, elsősorban további terjeszkedésen és új fejlesztéseken keresztül. „Több országban is új telephelyeket nyitunk, folytatjuk a Mototechna márka fejlesztését, és a cég alapításának 25. évfordulóján új termékekkel és szolgáltatásokkal jelenünk meg” – tette hozzá Topolová.