A derű jegyében zajlik a Magyar Turizmus Zrt. őszi kampánya

Őszi szakaszába érkezett a  Magyar Turizmus Zrt. belföldi fogyasztói kampánya: a derű jegyében a hazai  turisztikai régiók bor és gasztronómiai kínálatára, őszi rendezvényeire és aktív  programjaira irányítja a figyelmet a nemzeti turisztikai  marketingszervezet.

A Magyar Turizmus Zrt.  termékalapú belföldi kampánya 2013-ban az utazásra, mint élményre és egy-egy  olyan hangulatra, életérzésre épül, amely valós belföldi utazási motivációt  jelent. A négy évszakban négy hangulatot  sugallva (Harmónia, Ébredés, Zsongás, Derű)  fűzik össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és azokat a  régiókat, amelyekben az adott termék domináns. Az őszi kampány  Észak-Magyarországra, a Dél-Dunántúlra és a Nyugat-Dunántúlra összpontosít. 

Az őszi hirdetések  szlogenje: Minden ízében  Magyarország! – Ősz a gasztronómia jegyében. A hirdetésekkel a társaság  ösztönözni kívánja – elsősorban a városi – lakosságot, hogy a szüret és  újborkészítés időszakában minél többen látogassanak el a hazai tájakra, hiszen a  bor igazi megismerése lehetetlen termőhelyének felfedezése nélkül. Az ősz számos  izgalmas fesztivált is kínál a kalandvágyó látogatók számára, az országszerte  zajló programok között a bor- és gasztronómia kedvelői és a különleges  programokra vágyók egyaránt találnak kedvükre valót. 

A  turisztikai termékekhez ezúttal is kapcsolódnak régiós akciók, az ajánlatokat és  programokat a megújult weboldalán népszerűsíti a társaság. A kampány kreatívjain  is felhívják a figyelmet az itthon.hu oldalra, valamint emlékeztetnek a  SZÉP-kártya szálláshelyi felhasználásának előnyeire  is.

A közterületi hirdetéseken  kívül a nyomtatott és az elektronikus sajtóban is megjelennek a kampány  kreatívjai, amelyek november elejéig láthatók, emellett az itthon.hu honlapra  mutató internetes bannereket is közzétesznek több online felületen. Az  imázshirdetések mellett PR-cikkek is részei  kampánynak.

A kampányt  Facebook-aktivitás is kíséri: a „LEGYEN EGY VENDÉGED” elnevezésű promócióban  három magyarországi turisztikai régió – Észak-Magyarország, Dél-Dunántúl és  Nyugat-Dunántúl – kedvezményes ajánlatai közül lehet választani.A  résztvevő első lépésként kiválasztja azt a régiót, ahová utazni szeretne. A  választott régióban a rendelkezésre álló ajánlatokból kiválasztja a neki  tetszőt, ezt egy elektronikus képeslapon feladva eljuttathatja annak a  személynek, akivel ezt együtt szeretné igénybe venni. Az ajánlatra mutató linket  a képeslap tartalmazza. Ha az ajánlat mindkettőjük tetszését elnyeri, akkor azt  a szolgáltatóval való egyeztetést követően vehetik igénybe. A résztvevők között  két alkalommal 5-5 darab Hungary Card-ot is kisorsolnak a promóció időtartama  alatt.

A kampány üzenetét a  társaság személyesen is tolmácsolta, tolmácsolja több nagy hazai rendezvényen  (Etyeki Piknik, V. Libamájfesztivál, Országos Kisvasutak Napja, Budavári  Borfesztivál). Az MT Zrt. munkatársai minden kitelepülés alkalmával naprakész  információval szolgálnak hazánk turisztikai kínálatáról, emellett a  Magyarországot, illetve a hazai régiókat részletesebben bemutató kiadványokból  lehet válogatni.

A hazai régiók őszi  turisztikai kínálatáról legközelebb szeptember 18-22. között a budapesti OMÉK-on  (Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás) a Hungexpo G pavilonjában  személyesen is tájékozódhat a nagyközönség, ahol helyi termékekkel és  turisztikai ajánlatokkal találkozhatnak, illetve remek borokat is  kóstolhatnak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*