Újraindul a Borvacsora az m1-en

Ősszel  megújult formában jelentkezik az m1-en a Borvacsora című műsor. Az augusztus  17-én induló, nyolcrészes sorozatban neves borászok és népszerű személyiségek –  sportolók, színészek, zenészek, előadóművészek – beszélgetnek; közben bemutatják  Magyarország borrégióit is. A kóstolt borokhoz a tájegység jellegzetes  alapanyagaiból készítik el a műsor séfjei a különleges fogásokat. A Borvacsora a  Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága (AMC) megbízásából  készül.

Megújult  formában indul ismét útjára a Borvacsora az m1 tévécsatornán. A szerkesztők  legnagyobb újítása, hogy műsorvezetőnek megnyerték a kiváló bokszolót és  étteremtulajdonost, Kovács „Koko” Istvánt. „Koko ideális választás erre a  feladatra, saját étterme révén jártas a gasztronómiában, és kifinomult borértő  hírében is áll” – mondta az új műsorvezetőről Rákay Philip, a Magyar Televízió Zrt.  intendáns-programigazgatója. Az idei sorozat nyolcrészes lesz. Az előző évadban  a huszonkét borvidéket járta körbe a stáb, idén a magyarországi borrégiókra  koncentrál a műsor. Néhány kisebb gyártástechnikai módosítás mellett a műsor  hangulata, struktúrája változatlan marad.

„Az  egyórás adásokban egy-egy borrégió mutatkozik be saját boraival, illetve a  tájegységre jellemző, évszaknak megfelelő ételsorokkal” – hívta fel a figyelmet  a műsorról szóló sajtótájékoztatón Kovács „Koko” István. Koko elmondta, hogy a Borvacsora új  helyszínről, egy budai étteremből jelentkezik, ennek megfelelően változtak a  műsor szintén állandó partnerei, a séfek is. Fóti  Tamás séf és Kerekes Krisztián séfhelyettes gondoskodik a tájegységekre jellemző  ételsorok összeállításáról és elkészítéséről.

A  Borvacsora szombatonként lesz látható az m1 műsorán, 22.00 órai  kezdettel. A Hemingway étteremben a szombati adásokat követő hét péntekén 17 órától –  előzetes foglalást követően – bárki számára lehetőség nyílik arra, hogy  végigkóstolja az előző heti adás étel- és borsorát, megtapasztalja a Borvacsora  nyújtotta gasztronómiai élményt.

„Régebben  külön fröccs-, vörösbor-, fehérbor- és élelmiszerkampányokat indítottunk, de  tavaly átálltunk erre a megoldásra: egyetlen műsor ad platformot mindannak, amit  a magyar gasztronómiáról és a borokról mondani akarunk” – ezt már dr. Simon  Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgató-helyettese, az Agrármarketing Centrum  Vezérigazgatóság vezetője mondta el a sajtótájékoztatón. Simon szerint az AMC  megbízása jó megtérüléssel kecsegtet, hiszen a műsor nézettségével már tavaly is  teljesítette az elvárásokat, idén pedig még jobb eredményt várnak a megújult  Borvacsorától, amelyben adásról adásra feltűnnek a kiváló minőségű magyar húsok  és húskészítmények is.

A  műsor, amelynek szlogenje „Tájak, ízek, történetek”, alkalmas arra is, hogy  ráirányítsa a figyelmet az egyre sikeresebb Országos Mezőgazdasági és  Élelmiszeripari Kiállításra, népszerű nevén az OMÉK-ra – mondta el az AMC  vezetője.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*