Turizmusmarketing a művészeten keresztül

A Magyar Turisztikai Ügynökség Budapest-Közép-Dunavidék Regionális Marketing Igazgatósága augusztus 11-én és 13-án vendégül látta Victoria Looseleaf amerikai újságírót, aki többek között a Los Angeles és New York Times lapoknak, valamint művészeti magazinoknak (Dance, Performances Magazine) ír. Az előadóművészeteken keresztül Magyarországot és a turisztikai lehetőségeket bemutató cikke ősszel jelenik meg a study tour nyomán. A hazájában elismert szakíró és oktató számos turisztikai programon vett részt az MTÜ jóvoltából: úgy mint látogatás a Várnegyedben, a Dohány utcai Zsinagógában, borkóstoló a Cultivini Borbárban és emellett Billy Elliot előadását is megtekintette az Operában. Az előadás megtekintése után a rendezővel, Szirtes Tamással, valamint az előadás egyik balett művészével, Németi Sándorral beszélgetett a hazai művészeti életről, hogy azon keresztül is népszerűsítse hazánkat, mint ideális turisztikai desztinációt.

fotó1