Személyi és szervezeti változások a TV2-csoport Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatóságán

Szétválik a TV2-csoport Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatósága, és közös megegyezéssel 2014. január 21-ével távozik a TV2-csoporttól Laczkó Endre, kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgató. A szervezeti átalakulással Csikesz Erika értékesítési igazgatóként, Koltai Péter pedig üzletfejlesztési igazgatóként folytatja tovább a munkát.

Átalakul a TV2-csoport Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatósága. Laczkó Endre, kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgató január 21-ével közös megegyezéssel távozik a TV2-csoporttól. Ezzel egy időben Csikesz Erika jelenlegi értékesítési osztályvezető értékesítési igazgatóként, Koltai Péter üzletfejlesztési osztályvezető pedig üzletfejlesztési igazgatóként Simon Zsolt vezérigazgató közvetlen irányítása alatt folytatja munkáját.

Laczkó Endre 2013. január 15-től töltötte be a TV2-csoport kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatói pozícióját. A szakember 2008-tól a Juventus kereskedelmi rádiót, valamint a Juventus Média Ügynökséget irányította. Korábban dolgozott a 20th Century Fox oroszországi részlegénél ügyvezető igazgatóként, azt megelőzően pedig hat éven keresztül a Warner Bros Home Entertainment Magyarország Kft. vezetője vol. A közgazdász végzettségű szakember kereskedelmi vonalon is komoly tapasztalatokat szerzett: dél-kelet európai régiós igazgatója volt a Tenneco Automotive-nak, a Reemtsma Magyarországnál pedig promóciós igazgatói posztot töltött be.

Csikesz Erikához, a TV2-csoport új értékesítési igazgatójához tartozik majd a csatornaportfolió teljes spot és non-spot értékesítése. Csikesz Erika 2005-ben gyakornokként került a TV2-höz. Később értékesítési asszisztensként, 2007 szeptemberétől értékesítési munkatársként, majd értékesítési menedzserként dolgozott a cégcsoportnál. A szakember 2011. március 1-től értékesítési csoportvezetői, szeptembertől pedig értékesítési osztályvezetői pozíciót töltött be a TV2-csoportnál.

Koltai Péter, az újonnan kinevezett üzletfejlesztési igazgató 2013. szeptember 9-től csatlakozott a TV2-csoporthoz, mint üzletfejlesztési és terjesztési vezető. Péter irányítása alá tartozott és tartozik a jövőben is a vállalat terjesztési, üzletfejlesztési, valamint digitális média csoportja. A tizenkét éves iparági tapasztalattal rendelkező menedzser a pályafutását 2001-ben a T-Online-nál kezdte, majd két évvel később az Origo Zrt. TV Üzletág és Termékmenedzsment igazgatója lett. A szakember 2011 és 2013 között az HBO regionális központjában üzletfejlesztési alelnökként dolgozott.

Az átszervezés célja a TV2-csoport kereskedelmi és üzletfejlesztési területén egy „laposabb”, rugalmasabb szervezeti struktúra kialakítása volt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*