ŠKODA Storyboard: a cseh autógyártó új online kommunikációs és marketing felülete

Új időszak köszöntött be a ŠKODA életébe: a ŠKODA Storyboard (www.skoda-storyboard.com) elindítása a márka történetének egy új korszakát jelöli. Ez az új felület lehetőséget biztosít, hogy megismerjük a ŠKODA világának meglepő és érzelemgazdag történeteit, amelyek interaktív feldolgozásuknak köszönhetően az elektronikus és a közösségi média számára is szerkeszthető formában jelenik meg. A Storyboard egyben a ŠKODA új médiaoldalának szerepét is betölti.

 

A ŠKODA Storyboard, mint a kommunikációs és marketing részlegek közös kommunikációs csatornája, mérföldkőnek tekinthető a márka tartalmi és internetes stratégiájának szempontjából. Ez a ŠKODA márka új online felülete, amely egy helyen egyesíti a legújabb információkat az érzelemgazdag háttérbeszámolók közvetítette üzenetekkel valamint a célcsoportra szabott történetekkel a ŠKODA világából. Az oldal ezen kívül videókat, képgalériákat, letölthető tartalmakat és linkeket is kínál a felhasználók számára, továbbá egyesíti a vállalat közösségi média csatornáit. A ŠKODA Storyboard felületén elérhető tartalmak további felhasználása is lehetséges a média képviselői számára. A platform célja az újságírók, véleményformálók, továbbá az ügyfelek és a ŠKODA márka rajongóinak kiszolgálása.

 

„A ŠKODA Storyboard létrehozásával szeretnénk koncentrálni és egységbe rendezni internetes jelenlétünket illetve egyetlen, kizárólagos csatornán kívánjuk elérni a média képviselőit, ügyfeleinket és a ŠKODA márka iránt lelkesedőket. Világszinten megfigyelhető trendet követ ez a törekvés, hiszen a célcsoportok határai manapság elmosódnak. Napjainkban egy ŠKODA ügyfél az újságírókhoz hasonlóan hallathatja a hangját a közösségi médián keresztül.” – nyilatkozta Stefan Büscher, a ŠKODA marketing és termék területekért felelős vezetője.

 

„A ŠKODA Storyboard egy újabb fontos lépés és hatékony eszköz a vállalat számára a márka vonzerejének növelése illetve a média és a kommunikációs terület folyamatos digitalizációja szempontjából.” – emelte ki Peik v. Bestenbostel, a ŠKODA kommunikációs vezetője. „A Storyboard segítségével a marketing és kommunikációs részlegek egy közösen kifejlesztett, egységes kommunikációs koncepció mentén dolgozhatnak. Közös célunk a ŠKODA témák eredményes bemutatása és a meglévő tartalmak hatékony felhasználása.”

A látványos és naprakész tartalmak mellett a ŠKODA Storyboard modern és felhasználóbarát felülete tökéletesen illeszkedik a vállalat kristályüveget idéző új formai nyelvezetébe. A Responsive Web Design segítségével pedig az oldal minden eszközön elérhető, legyen szó asztali számítógépről, tabletről vagy okostelefonról.