Online térben népszerűsíti a tejfogyasztást a Tej Terméktanács

logoIdén rendhagyó módon, a koronavírus-járvány miatt a digitális térben rendezi meg a Tej Terméktanács hagyományos, tej világnapi, fogyasztást ösztönző programját – közölte a terméktanács az MTI-vel. (Az ENSZ Mezőgazdasági és Élelmezési Világszervezete (FAO) június 1-jét jelölte meg a Tej világnapjának.)

    Közleményük szerint a tej és tejtermékek ünneplésének alkalmából a szervezet újító megoldással, Tejszív 11-es rangadó címmel szerdán online focibajnokságra hívja ki az országot a jatek.tejsziv.hu oldalon, amelyen a gyerekeket és felnőtteket virtuális tizenegyes lövő versenyre várják. A legjobbak Xboxot nyerhetnek, de csütörtökön kisorsolnak több focilabdát és egyéb nyereménytárgyakat is – tették hozzá.
Emellett készülnek játékokkal, tejtermékkel főző sztárszakácsokkal és más közismert személyekkel, népszerű influenszerekkel.
Kitértek arra is, hogy 2018-ban az egy főre jutó tejfogyasztás az Európai Unióban 57 liter volt, Magyarországon 54,6 litert tett ki.

Forrás:MTI