Negyedik éve vezeti a Vodafone az M2M kommunikációs szolgáltatók ranglistáját

A negyedik egymást követő évben a Vodafone gép-gép közötti (M2M) kommunikációs szolgáltatása bizonyult a legjobbnak az Analysys Mason piackutató vállalat M2M Scorecard felmérésében.

    A felmérés minden értékelési szempontja szerint a Vodafone került az élre, egyebek között a piaci nagyságrend, a technológiai fejlettség, illetve az ügyfélszolgálat minősége tekintetében.
Az Analysys Mason 2011 óta végzett M2M Scorecard felmérésében minden egyes évben a Vodafone bizonyult a legjobbnak.
A Vodafone működési területe az M2M szolgáltatások terén – több versenytársával ellentétben – az egész világra kiterjed és világszerte 21,5 millió M2M kapcsolatot szolgál ki, többet, mint bármely versenytársa. Ügyfelei között vannak egymilliónál több M2M kapcsolatot üzemeltető vállalatok is.
A piackutató vállalat elemzésében nagyra értékelte a Vodafone partneri kapcsolatok kiépítésére nagy hangsúlyt helyező üzletpolitikáját az M2M kommunikációs üzletágban. A Vodafone az általa üzemeltetett 26 hálózaton kívül világszerte 250 partnerrel, ezen belül 55 hálózatüzemeltető partnerrel dolgozik együtt a gép-gép közötti kommunikációs szolgáltatások nyújtásában.
A jelentés szerint az M2M kommunikációs üzletben a siker egyik záloga a megfelelő technológia biztosítása az együttműködő partnerek számára.
Az ügyfélszolgálat terén az ügyfelek megelégedettségének nyomon követésére nagy hangsúlyt helyező folyamatos értékelő rendszerrel szerezte meg a legelőkelőbb helyezést a Vodafone az M2M Scorecard felmérésben.

Forrás:MTI