Magas fölénnyel vezet a SuperTV2 az RTLII-vel szemben

Az őszi műsorstruktúra elindulásával a SuperTV2 78%-kal növelte nézettségét fő műsoridőben a nyári időszakhoz képest. Az augusztus 26-október 6. időszakban a TV2-csoport kábelcsatornája 40%-kal jobban teljesített az RTLII-nél a kereskedelmi célcsoportban.     

Augusztus 26 – október 6. között a SuperTV2 nézettsége (AMR%) fő műsoridőben 78%-kal növekedett a július 1 – augusztus 25. közötti időszakhoz képest, ugyanebben az időszakban teljes napra vonatkozóan 53%-kal nőtt a kábelcsatorna nézettsége a 18-49 éves célcsoportban. A SuperTV2 az őszi műsorstruktúra kezdete óta a múlt hétig bezárólag (augusztus 26 – október 6. között) 40%-kal magasabb nézettséget produkált az RTLII-vel szemben a kereskedelmi célcsoportban – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból.

A masszív növekedés elsősorban az új saját gyártású műsoroknak köszönhető.  A hétfő esténként jelentkező Kasza! átlagos piaci részesedése 3,35% volt, ez eddigi legjobb adás közönségaránya elérte az 5,53%-ot. A keddenként látható Pimasz úr ottalszik 4,76%  átlagos piaci részesedéssel futott, az augusztus 27-i adás kiemelkedő közönségarányt, 6,63%-os SHR-t ért el.  Szeptemberben a SuperTV2 legnézettebb műsora a Pimaszúr ottalszik szeptember 17-i adása volt.

Emellett jól teljesítettek a SuperTV2 saját gyártású sorozatai is:  a Jóban rosszban átlagos közönségaránya 3,51% volt az elmúlt 6 hétben, a Bűnök és szerelmek átlaga elérte a 2,47%-ot, míg a  Hal a tortán 2,31%-os  átlagos piaci részesedéssel futott. Hétköznap délelőtt magas piaci részesedést értek el a SuperTV2 docu-reality műsorai: a Veled is megtörténhet, a Családi titkok és a Csapdába csalva. Az augusztus 26-október 6. időszakot vizsgálva a délelőtti időszakban (9:15-12:20) a SuperTV2 piaci részesedése elérte az 5,35%-ot, ezzel a 3. legnézettebb csatorna volt a 3 docu-reality adásideje alatt a TV2 és m1 után, megelőzve ezzel minden más kábelcsatornát. Az elmúlt 6 hétben a SuperTV2 legnépszerűbb filmje az augusztus 31-i Nicsak, ki beszél most volt 4,3%-os közönségaránnyal.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*