Közel duplájára nőtt a SuperTV2 piaci részesedése

Tavaly novemberi indulása óta a SuperTV2 mind lefedettségben, mind nézettségben kiemelkedő eredményeket ért el, a csatorna ismertsége a legfrissebb kutatási adatok szerint már megközelíti a 80 százalékot.

Dinamikusan fejlődött a TV2-csoport legfiatalabb csatornája az elmúlt fél évben, a SuperTV2 lefedettsége április végére elérte a 61%-ot (forrás: Nielsen Közönségmérés Kft). Ezzel párhuzamosan jelentősen nőtt a csatorna ismertsége is, amely áprilisban már megközelítette a 80%-ot (forrás: TV2/NRC márkaismertség kutatás).
A Nielsen adatai szerint a csatorna összesített havi elérése az első hat hónapban 1 millió fővel növekedett (November: 3 011 501  Április: 3 930 088), emellett a Super TV2 az első félévben szinte megduplázta piaci részesedését teljes napon (November: 0,92  Április: 1,54) és fő műsoridőben is (November: 0,81  Április: 1,48).

A SuperTV2 legsikeresebb műsorai elsősorban a helyi gyártású produkciók voltak, mint például  A Nagy Duett, a Jóban Rosszban,  az áprilisban indult Bűnök és szerelmek, valamint a Hal a tortán új epizódjai. Minden egyes gyártott műsor hónapról hónapra növelni tudta közönségarányát és nézői táborát. Az elmúlt fél évben a Jóban Rosszban egyes epizódjainak nézettsége meghaladta a 9%-os közönségarányt, a Bűnök és szerelmek legsikeresebb adásainak piaci részesedése pedig 7% fölötti volt. A csatorna eddigi legnézettebb műsora A nagy duett február 24-i adása volt, több mint 200 ezer nézővel és 10% fölötti közönségaránnyal a 18-49 éves célcsoportban (forrás: Nielsen Közönségmérés Kft).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*