Hipnózisban az MLSZ

A gyulolet_nem_palya1A Magyar Labdarugó Szövetség (MLSZ) „A gyűlölet nem pálya!” címmel szervezett társadalmi célú kampányát díjazták tegnap a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen. A tv-szpotot a Human Telex Reklámügynökség forgatta.

Tavasszal és ősszel zajlott 2013-ban a Magyar Labdarugó Szövetség „A gyűlölet nem pálya!” elnevezéssel indított reklámkampánya, amelynek célja a lelátón tapasztalható gyűlölködő, rasszista és megbotránkoztató megnyilvánulások visszaszorítása, a sportszerű és szenvedélyes szurkolás elősegítése volt. Tegnap az egyik legelismertebb hazai kreatív versenyen, a Hipnózison, a kampányt második hellyel díjazták a társadalmi célú filmek kategóriájában.

Első körben az élvonalbeli játékosok és korábbi legendák közreműködésével, csapatokra szabott tv-szpotok készültek, amelyekben a hazai születésű és külföldi játékosok együtt szerepeltek, ezzel kihangsúlyozva a kampány mondanivalóját. Később az OTP Bozsik-programban résztvevő gyermekcsapatok fiatal labdarugói, mint szurkolók közvetítették az üzenetet: A gyűlölet nem pálya!

Az MLSZ a kampány során a Human Telex Reklámügynökséggel dolgozott együtt. Bayer Ákos, ügyfélkapcsolati igazgató kiemelte: külön megtiszteltetés, hogy az ügynökség egy társadalmi célú, minden a sportot és a focit szerető embert érintő ügyben működhetett közre, amelyet a Hipnózis díjjal a szakma is elismert.

„Örömmel értesültünk a hírről, amely azt jelenti, hogy nem pusztán a sportot, a futballt kedvelő emberek százezreihez jutott el az MLSZ egyik legfontosabb üzenete („A gyűlölet nem pálya”), hanem a reklámszakma is értékeli az elkészült munka szakmai igényességét, nívóját” – hangsúlyozta Varga Sándor, az MLSZ kommunikációs munkatársa.