He-Do Hankook Autós Gyorsaségi Országos Bajnokság a Logi-Store Kupáért

Vasárnapra az előző esti eső megtette hatását, a Watz Nagytúra bajnokság és a Lotus Eastern Euope mezőnye lényegesen kellemesebb hőmérsékletben vágott neki sorrendben második versenyének.

OB I. kat. (-2000 ccm, +2000 ccm)

A rajtrács első helyéről Bódis Kálmán indult, aki hamar el is húzott társaitól. A második helyről induló Keszthelyi Vivient Mór lerajtolta, és a hatodik körig Vivi nem is tudta visszaszerezni pozícióját.  Az induláskor nem csak Mór nehezítette meg az Audis lány dolgát, még Balogh Györggyel is meg kellett küzdenie, amiből Balogh rosszul jött ki, és a második kör után a bokszba kényszerült, így számára véget is ért a verseny. Vivi, Mórt a hatodik körben hasonlóan test-test elleni küzdelemmel rendezte le, így vissza tudta venni a második helyet. Az élboly után lemaradva Luigi, Bak, Balogh és Mohácsi következett a sorban. Mohácsi körről-körre kissé elmaradt az előtte harcoló hármastól. Öt perccel a leintés előtt Baloghnak sikerült a megelőznie Luigit is, így a négy Lotus Exige közül ő lett a leggyorsabb.  Leintéskor Bódis Kálmán már több mint egy célegyenesnyi előnnyel, ellenfél nélkül ért be elsőként. Őt követte 0:21.404-es lemaradással Keszthelyi, míg tőle 0: 19.604 különbséggel Mór futott be a Lotus V6 volánja mögött. A negyedik legjobb Baloghtól hajszálnyi különbséggel Luigi érkezett a célba.

Bódis Kálmán/ Porsche 997

„Még most kezdtem bemelegedni, jóformán még meg se izzadtam, csak gurulgattunk. Az a baj, hogy nincs ellenfél, már kikopott mindenki mellőlem. Egyrészről a támogatás hiánya miatt, másrészt a sikertelenség is párosul hozzá. Sajnálom, hogy nincs kivel harcolnom. Még a Hungaroringen volt ellenfelem, most meg sajnos lassan elfogy az egész túrakocsi mezőny, gyakorlatilag csak kupa bajnokság van. Pénteken sokkal jobb időket mentem, 2-3 másodperccel gyorsabb voltam. Azt hittem, picit nagyobb lesz a támadás hátulról. Akkor felmértem az erőviszonyokat, most meg csak autózgattam. Mentem egy-két gyors kört, utána beálltam két perc körüli időkre, kíméltem az autót. Minden csak arról szólt, hogy beérjünk a célba, gyakorlatilag élmény autózás volt.”

Keszthelyi Vivien/Audi TT Cup

„A rajtot szerintem jól kaptam el. Ez egy első kerék meghajtású autó. A Lotusok és az egyéb hátsó kerék meghajtásúak azért vannak előnyben, mert nyilván erősebbek és könnyebb a súlyuk. De a pályán ez már nem nagyon látszódik, az első kerék jobban bírja a strapát. Eszméletlenül jó volt az autó és elég jókat csatáztam Mór Csabával. Úgy gondolom, hogy jóval gyorsabb voltam nála, de ez látszódott is, ahogy megelőztem, mert rögtön le is maradt. Élveztem a versenyt, utoljára tavaly volt csatám. Balogh Gyuri az első kör utolsó előtti kanyarjában szerintem nagyon nagy gázt adott, ezért befordult a Lotusa rajtam, de hál’ Istennek nem nagyon sérült meg az autó.”

Balogh Bence/Lotus Exige

„A pénteki szabadedzésen tönkre ment a váltóm, másikat kellett betenni, aminek sokkal rövidebb volt az áttétele. A verseny első 10 perce arról szólt, hogy hozzá kellett szoknom a fokozatokhoz. Sokkal idegesebb volt az autó,  és aztán tudtam két-három gyors kört autózni, amikor összeértünk hárman Exigek. Mind a két ellenfelemet ugyanott sikerült megelőznöm, az utolsó előtti jobbosban. Az csináltam, hogy a szűk balosban jól rájuk gyorsítottam, megmutattam magam, hogy ott vagyok a jobbosban belül, de nem estem be A kigyorsításra gyúrtam, Ők a bejáratnál nagyon beestek én pedig el tudtam menni.”

OB V. kat. Swift Cup Europe, Suzuki Austria

OB II. kat. Forma autók