Gyutai Adrián: cél a poznani dobogó!

Szerencsére nem rágódhatott sokat a meglehetősen balszerencsés legutóbbi versenyhétvégéje történésein az Alpok-Adria sorozatban, az IMRC és a Magyar Bajnokságban szereplő Gyutai Adrián. A Superstock 600-as kategóriában versenyző paksi motoros nagyon reméli, hogy a csehországi Mostban letudta minden balszerencséjét erre a szezonra, és a hétvégén semmilyen technikai probléma nem hátráltatja majd, és a Tomracing Motorsport Team versenyzője abban reménykedik, ismét a győzelemért hajthat a lengyelországi Poznanban rendezendő Alpok-Adria futamokon.

Fotó: Molnár Ádám – Pole Positions Kft.

A 2014-es szezon legbalszerencsésebb hétvégéjét zárta Mostban Gyutai Adrián, miután az első futamon nemcsak elesett, hanem ki is zárták a korai rajtja miatt, majd másnap tönkrement a warm up alatt a motorblokkja, így csak a tartalékkal tudott rajthoz állni. Igaz, azzal második lett, ám ennek ellenére visszaesett az Alpok-Adria Bajnokság összetettjében a második helyre.

Az azóta eltelt napokban nem is a 4 pont hátrány jelentette számára a fő gondot, hanem a tönkrement blokk. Szerencsére azonban a támogatói – az Ippon Energy, az NTC, a Losonczi Kft, a Borsodi Műhely Kft. és a Visatec – ezúttal sem hagyták magára Adriánt, így a hétvégen a lengyelországi Poznanban egy új blokkal vághat neki az Alpok-Adria sorozat következő két futamának. A győri székhelyű Borsodi Műhely Kft. immár második éve támogatja Gyutai Adrián versenyzői pályafutását.

„Tevékenységünkben, az egyedi fém alkatrészgyártásban is kiemelten fontos, hogy dinamikusak, innovatívak legyünk, mert csak így tudunk megfelelni a mindenkor változó követelményeknek. Miért döntött cégvezetésünk a mindösszesen a 20-as évei elején járó fiatal motorversenyző, Gyutai Adrián mellett? Mert meggyőzött minket a lendületével, a tettrekészségével, és azzal, ahogy lépésről lépésre valósítja meg a kitűzött céljait. Mindezek eredményeképp a bajnokságokban elért sikereken túl a tavalyi évben megkapta a Magyar Motorsport Szövetségtől a legeredményesebb férfi versenyzője díjat. Természetesen, mint ahogy egy jó szponzortól és a sportot elhivatottan támogató cégtől illik, több munkatársunk is részt vett a versenyeken mind hazánkban, mind külföldön egyaránt, és erősítettük Adrián szurkolótáborát. Az ifjú versenyző az idei évben is kiemelkedő teljesítményt nyújt. Büszkék vagyunk, hogy cégünk egy ilyen sporteredményeket felmutató versenyző mellett tette le a voksát, és számunkra természetes volt, hogy amikor bajba került, akkor segítséget nyújtunk a számára” – fogalmazott Horváthné Borsodi Mónika ügyvezető igazgató.

A Tomracing Motorsport Team versenyzője nagyon hálás támogatóinak és a csapatának, hogy mellette álltak ebben a nehéz helyzetben, és a rendkívül feszített munkatempó ellenére egy igencsak versenyképes Honda nyergében tér vissza Poznanban az Alpok-Adria Sorozat következő két futamán, ahol egyértelműen a dobogó és az összetettbeli elsőség visszaszerzése a legfőbb célja.

„Nagyon várom már a következő versenyt ezen a hétvégén, mert szeretném a múltkori csorbát kiküszöbölni. A csapatom nagyon keményen dolgozott azért, hogy a motorom készen legyen, így most rajtam a sor, hogy a lehető legjobb eredményt érjem el a Hondával. Nagyon nehéz verseny lesz, ebben biztos vagyok, de mindent megteszek azért, hogy dobogóra állhassak, és ha lehetséges, akkor az összetettbeli elsőséget visszaszerezzem, ahol mindössze négy pont a hátrányom. Nagyon remélem, egy picit több szerencsém lesz Poznanban, mint amennyi Mostban volt. Sokat tanultam az előző versenyből, ahol ismét bebizonyosodott, hiába gyorsultam rengeteget, még sokat kell fejlődnöm, hogy minden helyzetben a maximumot tudjam nyújtani. Szeretném megköszönni a támogatóimnak azt a segítséget, amit ebben a nehéz helyzetben nyújtottak nekem, és mindezt igyekszem meghálálni egy jó eredménnyel” – jelentette ki a 23 éves paksi motoros.

Az Alpok-Adria Bajnokság állása (Superstock 600)

  1. Chrobák János (magyar, Triumph) 120 pont, 2. GYUTAI ADRIÁN (MAGYAR, HONDA) 116 pont, 3. Jochen Rotter (osztrák, Suzuki) 112, 4. Daniel Bukowski (lengyel, Suzuki) 84.