Februárban piacvezető volt a TV2

 A TV2 nyerte az elmúlt havi nézettségi versenyt a teljes napi közönségarányokat tekintve a 18-59 éves célcsoportban. Februárban teljes napon a TV2 húsz napon tudott piacvezető lenni, míg az RTL Klubnak mindössze nyolc nyert napja volt.

Február 1-28. között a TV2 átlagos napi közönségaránya 13,81% volt, szemben az RTL Klub 13,10%-ával, így a TV2 nyerte a nézettségi versenyt a 18-59-es célcsoportban. Az elmúlt hónapban A Nagy Duett, a Tények, a Napló, az Édes Élet kiemelkedő nézettségének köszönhetően a TV2 húsz napon tudott piacvezető lenni, míg az RTL Klubnak nyolc nyert napja volt.

A Tények februárban is a legnézettebb hírműsornak bizonyult minden célcsoportban. A TV2 hírműsorának átlagos napi nézőszáma múlt hónapban meghaladta az 566 ezret a 18-59-es célcsoportban (RTL Híradó: 449 ezer, m1 esti híradó: 173 ezer), de 18-49-ben is a Tények volt a piacvezető (Tények: 335 ezer, RTL Híradó: 267 ezer, m1 esti híradó: 84 ezer).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*