Elhibázott reakció

Díjra jelölték a BKK online jegyértékesítő rendszerét egy rangos nemzetközi hekkerversenyen. A BlackHat nevű éves konferencián azonban egy kevésbé dicsőséges kategóriájában került a BKK az esélyesek közé: a legbénább céges reakciók között válogatták be a legemlékezetesebb öt esetbe – idézi a hvg.hu az ITcafé cikkét, amely teljes egészében itt olvasható:

https://itcafe.hu/hir/bkk_hacker_dij.html.

 A portál beszámolója szerint a jelölteket felsoroló oldalon alaposan leszólták a BKK online jegyrendszerének esetét, amikor egy fiatal hekker biztonsági rést talált a rendszerben, a fáradozásait pedig a vállalat nem hogy megköszönte volna, inkább rendőröket hívott rá. Később ugyan a cég kártérítésként állást ajánlott az etikus hekkernek, de mindez már csak akkor történt meg, amikor a közlekedési vállalat már több tízezer egycsillagos értékelést kapott Facebook-oldalán.