Az Ipartestületek Országos Szövetsége és a Hanza Parlament egy közös projektet képvisel, melynek keretében október végén egy újabb tréninget tartottak az IPOSZ székházában az érdeklődő vállalkozók részére a különböző marketing lehetőségekről.
![](https://www.amdala.hu/wp-content/uploads/2022/10/iposz_20221027_20221027_120112_DSC_1028_pp-masolata-300x200.jpg)
Dr. Hajdú Noémi PhD. Fotó: Juhász Melinda
Jelenleg egy válság van a piacon és nagyon sok kkv ilyenkor hagyja abba a marketinget- mondta el Dr. Hajdú Noémi PhD. az előadások szünetében-, de pont most van itt az idő, amikor ezt el kell kezdeni. A kétnapos tréningen fő hangsúlyt kapott a vevőorientált marketing, a résztvevők arról kaptak képzést, hogyan lehet egy terméket, egy szolgáltatást közösen kifejleszteni a vevőkkel, hogy többet vásároljanak abból.
A képzés másik előadója Halász Norbert, a zip’s Design
![](https://www.amdala.hu/wp-content/uploads/2022/10/iposz_20221027_20221027_112558_DSC_4228-300x200.jpg)
Halász Norbert, a zip’s Design Studio alapítója
Fotó: Juhász Melinda
Studio alapítója volt, aki a gyakorlati részeket elemezte a képzés résztvevőivel, illetve esettanulmányokat mutattak be. Halász Norbert elmondta, igenis, mindenkinek szüksége van arra, hogy erősítsen a kommunikációján, hogy tevékenyebben vegyen részt a digitális korban, legyen az kis vagy közepes méretű vállalkozás. Ami a hátránya, az az erőssége a kisvállalkozásoknak, sokkal közelebb tudják érezni a vásárlóit és jóval kevesebb vásárlót kell, hogy megszólítson ahhoz, hogy biztosan tudjon működni. Előadásában több saját példával támasztotta alá az ott elhangzottakat, elmondta, hogy tartalomszolgáltató vállalkozásuk a covid alatt született és mára fő bevételi forrása a cégnek. A képzések ingyenesek és január végéig folytatódnak. Jelentkezni a www.iposz.hu weboldalon lehet, de érdemes az IPOSZ közösségi oldalát figyelemmel kísérni, ahol a legfrissebb pályázatokkal és vállalkozásokkal kapcsolatos hírek megjelennek: https://www.facebook.com/iposzfacebook