Az ének iskolája és az Összezárva Friderikusszal is piacvezetőként zárt

Kiemelkedően teljesítettek a TV2 vasárnap esti sajátgyártású produkciói. Magabiztos piacvezető lett a teljes lakosság körében Az ének iskolája harmadik és az Összezárva Friderikusszal első évada is. A TV2 tehetséggondozó produkciójának döntőjét a tévénézők közel harmada (SHR 30,05%), míg Friderikusz Sándor műsorát a képernyő előtt ülők csaknem negyede (SHR 23,28%) választotta.

Az ének iskolája vasárnapi fináléja a tévénézők csaknem egyharmadát szögezte a készülékek elé, kimagasló piaci részesedést (SHR 30,05%) ért el. A harmadik évfolyam osztályelső tehetsége Juhos Zsófi lett, akit Szulák Andrea készített fel a megmérettetésre. A TV2 tehetséggondozó produkciójának idei műsorfolyama mind a teljes lakosság, mind a 18-59 éves lakosság körében piacvezető pozíciót biztosított a csatornának, a harmadik széria közel 6 millió nézőt ért el.
A TV2 tavaszi nagy durranása a televíziós legenda, Friderikusz Sándor beszélgetős műsora volt, amit hétről hétre fokozódó érdeklődés követett. A szezon legsikeresebb adása az utolsó volt, mely a teljes lakosság és a 18-59 éves lakosság körében is magabiztosan vitte a sávját (SHR 23,28% – teljes lakosság; SHR 17,36 % – 18-59). A 7 epizódból álló széria piacvezető lett a teljes lakosság körében, összességében több mint 4 millióan voltak kíváncsiak az évadra. Olyan közéleti személyiségek fordultak meg Friderikusznál, mint Gesztesi Károly színész, Ördög Nóra műsorvezető, Medveczky Ilona táncművész, vagy épp Gyurcsány Ferenc politikus.