A TV2 Csoport csatornái a vezető kábelek, kétszer annyian nézték az Sztárban Sztár + 1 kicsit, mint a VV8 döntőjét

A teljes lakosság körében a SuperTV2, míg a 19-49 évesek között a Mozi+ lett a legnépszerűbb kábelcsatorna az elmúlt héten, teljes napon. A Sztárban Sztár + 1 kicsi sikere megállíthatatlan, továbbra is a legnézettebb kábelműsor a piacon, messze lekörözte a ValóVilág 8. szériájának fináléját, de az országos kereskedelmi csatornák kínálatát is maga mögé utasította idősávjában. Hajós András műsora a Dalfutár, továbbra is fölényesen veri az RTL Spike Playback Párbaját.

Kimagasló eredményeket tudhat magáénak a TV2 Csoport kábelportfóliója. A SuperTV2 teljes napon és főműsoridőben is ismét a hét legnézettebb kábelcsatornája lett a teljes lakosság körében. A Sztárban Sztár+ 1 kicsi sikere továbbra is megállíthatatlan, magasan nyerte idősávját mindhárom kereskedelmileg fontos célcsoportban. A TV2 Csoport és az IKO Műsorgyártó szakemberi által készített szuperprodukció az elmúlt hét legnézettebb kábeles műsora lett, a 4 évesnél idősebbek körében több mint 760 ezren (AMR: 748 002 fő) választották vasárnap esti szórakozásnak, míg a ValóVilág 8. szériájának döntőjét kevesebb mint feleannyian, alig több mint 350 ezren (AMR: 356 917 fő).

A SuperTV2 új saját gyártású műsora, a Dalfutár is magasan a csatorna idősáv-átlag fölött teljesített (SHR 18-59: 3,3%; SHR 18-49: 3,7%; SHR 4+: 2,9% ), mindhárom célcsoportban megverte a konkurens RTL Spike-on futó Playback Párbaj eheti adását (SHR 18-59: 0,4%; SHR 18-49: 0,4%; SHR 4+: 0,8%). Az őszi műsorstruktúra indulásának első hetéhez képest a 18-59-es célcsoportban, teljes napon csaknem 60 százalékot (SHR w35: 2,81% vs. SHR w49: 4,37%), míg főműsoridőben 85 százalékot (SHR w35: 2,74% vs. SHR w49: 5,07%) nőtt a csatorna közönségaránya.

Ezzel egyidőben, a múlt héten a Mozi+ volt a legnézettebb kábelcsatorna teljes napon a 18-49 éves korosztályban és kiemelkedően teljesít a 18-59 évesek és a teljes lakosság körében is. A TV2 Csoport kábelportfóliójának közönségaránya 2015 első 49 hetéhez képest, főműsoridőben több mint háromszorosára nőtt a 18-49 évesek (SHR 2015 w1-49 3,59% vs. SHR 2016 w1-49 11,03%), a 18-59 évesek (SHR 2015 w1-49 3,54% vs. SHR 2016 w1-49 11,08%) és a teljes lakosság körében is (SHR 2015 w1-49 2,79% vs. SHR 2016 w1-49 8,46%).