A Federal-Mogul Vehicle Components részlegének új neve Federal-Mogul Motorparts

A Federal-Mogul Holdings Corporation (NASDAQ: FDML) ma bejelentette folyamatban lévő stratégiájának következő lépését, amely prémium termékei és vezető márkái globális növekedését célozza. A vállalat járműalkatrészekkel foglalkozó Vehicle Components nevű részlegét Federal-Mogul Motorparts-ra nevezi át.

A Federal-Mogul Motorparts a pótalkatrészek piacán olyan prémium márkák vezető beszállítója, mint például a MOOG®, a Fel-Pro®, a Champion®, a Wagner®, az ANCO® és a Ferodo®. A Federal-Mogul Motorparts emellett kiváló minőségű járműfék, alváz és ablaktörlő alkatrészekkel látja el globálisan az eredetialkatrész-gyártókat.

„Már több mint egy évszázada folyamatosan arra helyezzük a hangsúlyt, hogy minden termékkategóriában a legmagasabb minőségi szintű alkatrészeket biztosítsuk az összes általunk kiszolgált régióban. Ezt a járműgyártók is elismerik, hiszen féktermékeink Európa 10 vezető járműtípusából hétben, valamint Észak-Amerika legkeresettebb járműveiben megtalálhatóak”, közölte Daniel Ninivaggi, a Federal-Mogul Motorparts vezérigazgatója és a Federal-Mogul Holdings Corporation társ-vezérigazgatója.

„Pótalkatrész termékeink tervezésénél és megmunkálásánál az az alapelv, hogy a legfontosabb tényező a járművek biztonsága és a termék teljesítménye. A Federal-Mogul prémium márkái szinonimák a minőségre, aminek megőrzésével különböztetjük meg termékeinket a piacon elérhető többi terméktől. Az egyes pótalkatrész kategóriákban látható legújabb trendek ellenére továbbra is prémium termékeinket támogatjuk, egyértelműen hangsúlyozva előnyeiket az értékesítési partnerek, szakmai szolgáltató szakemberek és a fogyasztók felé” – mondta Ninivaggi.

A Federal-Mogul Motorparts jármű fékrendszerekhez és alvázakhoz gyárt alkatrészeket, tömítéseket, valamint egyéb kopó elemeket, továbbá hasznosítja a Federal-Mogul Powertrain részlegének motorokkal kapcsolatos szakértelmét is.

Az új Federal-Mogul Motorparts név és embléma a termékmárkákat népszerűsítő új marketing kampány indításaként azonnali globális bevezetésre kerül.