A CUPRA az első Clásico, vagyis az első Batrcelona – Real Madrid mérkőzés játékosainak emléke előtt tiszteleg

A történelem első Clásico mérkőzésének játékosai szerepelnek abban a reklámfilmben, amelyet a CUPRA a december 18-i mérkőzés előtt küld adásba. A SEAT új márkája, amely tavaly augusztusban az FC Barcelona hivatalos autós-  és mobilitási partnerévé vált az elkövetkező öt szezonra, a két csapat első mérkőzéséig tekint vissza, hogy kiemelje az olyan értékeket, mint a szenvedély, az ambíció és az elszántság.

 CUPRA--pays-tribute-to-the-players-of-the-first-Clasico_01_HQ

A CUPRA ezzel a kisfilmmel mutatkozik be a Barcelona-Real Madrid mérkőzés előtt, és 100 évvel  viszi vissza a nézőt az 1902-ben sorra került első mérkőzésre. Ez a 20. század elejei Madrid által ihletett művészeti és történelmi alkotás azt kívánja bemutatni, hogy a legnagyobb eredmények az „úttörők” kis csoportjának meggyőződéséből erednek. A reklámfilm másik célja az olyan értékek hangsúlyozása, mint  a tisztességes játék, a sportszerűség, a csapatmunka és a szakmai tisztelet.

Wayne Griffiths, a CUPRA vezérigazgatója szerint „a nagy álmok néhány hittel rendelkező emberrel kezdődnek. Noha a labdarúgás nem volt népszerű sportág 1902-ben, a sportot  szenvedélyesen szerető 22 férfi összegyűlt Madridban, hogy lejátsszák az első Clásicot.  Ehhez a történelmi mérkőzéshez hasonlóan, a CUPRA is az emberek egy csoportjának meggyőződésében született, hogy korszerű márkát hozzanak  létre, amelyet kifejezetten az autó szerelmeseinek terveztek ”

 

A Madrid ikonikus helyein, például a Vasúti Múzeumban forgatott film narrátora  a spanyol születésű német színész, Daniel Brühl. A filmet  Spanyolországban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Mexikóban is leadják a televízióban.  A márka üzenetét egy digitális CUPRA kampány keretében is megerősítik ebben az  öt országban, és az Egyesült Királyságban, Ausztriában, Svájcban, valamint az FC Barcelona közösségi médiájában.

 

 

 

A CUPRA Garázs bővítése

A reklámfilmben egy  CUPRA Formentor Concept szerepel, az a modell, amelyiket kifejezetten ennek a márkának fejlesztettek.  Ezt a nagy teljesítményű, plug-in hibrid motor hajtotta gépkocsit  Martorell-ben gyártják majd, és a piaci bevezetésére a jövő évben kerül sor. Ez az első modell, a CUPRA Ateca bevezetése után, és a márka a CUPRA Formentor és a CUPRA Leon 2020-ban történő bevezetésével megerősíti termékkínálatát azzal a céllal, hogy következő néhány évben megduplázza az értékesítést.

 

E cél elérése érdekében a márka ebben az évben megerősítette szervezeti struktúráját, átszervezte a vezetői gárdát, és 50% -kal növelte munkatársainak  számát. Ezenkívül a CUPRA befejezi új, 2400 négyzetméteres központi épületnek építését is, amely a jövő évben SEAT központja mellett nyílik meg. Mindezen túl a márka felújította versenyautó műhelyét, hogy létrehozza a CUPRA Racing Factory-t, azt a  létesítményt, ahol  a jövő versenyautóit gyártják majd.  A CUPRA versenyautó gyára volt a helyszíne a CUPRA Formentor Concept Clásico mérkőzésre forgatott reklámfilmjének.

Különleges megállapodás

A CUPRA és az FC Barcelona tavaly augusztusban globális szövetségben egyesítette erőit. Ezen újító jellegű  megállapodás révén a SEAT új márkája a labdarúgó klub hivatalos autós- és mobilitási partnerévé vált. Annak érdekében, hogy javítsák Barcelona városának megítélését a világban, hogy támogassák a tehetségeket és az innovációt, valamint azért hogy a rajongóiknak világszerte egyedi élményeket  szerezzenek,  a két szervezet, a CUPRA és az FC Barcelona együttműködik az elkövetkezendő öt szezonban.

 

Mindezen túl  az innováció mobilitási ágazatban való előmozdítása érdekében a SEAT, a CUPRA és az FC Barcelona közös mikro-mobilitási és elektro-mobilitási megoldásokat fejleszt, és ezeket rövidesen bejelentik.

 

A helyes úton

A CUPRA jó úton halad a felé, hogy a második  egymást követő üzleti évet is értékesítési rekordokkal zárja. Az új gyártó összesen 22 800 CUPRA-t értékesített 2019 novemberéig, ami 74% -kal volt több, mint az előző év azonos időszakában elért eredmény. Annak érdekében, hogy a márka tovább haladjon a nemzetközi terjeszkedés útján, tavaly novemberben a CUPRA Mexikóvárosban megnyitotta a világ első CUPRA Garázsát. Ezt a létesítményt kizárólag a márkának szentelték, és a ma már meglévő 248 CUPRA sarokhoz csatlakozik, hogy kiegészítse a  CUPRA globális értékesítési hálózatát.