A TIZEDIK REKLÁMFILMBEN GEORGE CLOONEY PARTNERE JACK BLACK

A Nespresso legújabb kommunikációs kampányában új főszereplőt választott a márka nagykövete, George Clooney mellé. A reklámsorozat tizedik epizódjában az önmagát alakító Jack Black új csavarral gazdagítja a várva várt folytatást.

A Nespresso új reklámfilmje játékosan használja a „What Else?” koncepciót, szinte provokálva a nézőt, hogy felfedezze a Nespresso utánozhatatlan kávéélményét ígérő, páratlan és egyedülálló minőséget. A „What Else?” magában rejti mindazon elemeket, melyek találkozásából a kávézás felülmúlhatatlan élménye születik. Ebben a rövid kérdésben a fenntartható kávétól kezdve, a páratlan kávéminőségen és a felülmúlhatatlan kávészakértelmen át egészen a stílusos boutique-okig és az innovatív szolgáltatásokig minden benne van.

Olaszországban, a Comói-tó partján, egy lélegzetelállító villa teraszán George Clooney egy csésze bársonyosan lágy Nespresso kávét készít magának. Amint kész a kávé, egy kéz hirtelen elveszi a csészét. A kéz Jack Blackhez tartozik, aki egy vonzó nőhöz sétál, és érdeklődését George legendás „What Else?” fordulatával próbálja meg felkelteni. Természetesen Jack hibásan idézi a kérdést, George pedig megjelenik, és „leiskolázza”. Később Jack megtapasztalja a Nespresso egyediségét, megérti és átérzi a „What Else?” jelentését, és tanúi lehetünk a „megvilágosodás pillanatának”.

A Nespresso ügyfélkapcsolati igazgatója, Alfonso Gonzalez így nyilatkozott: „Nagy örömünkre szolgál, hogy tizedik kommunikációs kampányunkban, amely a Nespresso által kínált különbség felfedezésére összpontosít, a mindig elegáns és megnyerő George Clooney Jack Blacket kíséri végig a megoldáshoz vezető úton. Jack és George dinamikus páros, humorral, szellemességgel fűszerezik idei kampányunkat, amely – reményeink szerint – egyaránt elnyeri majd Club-tagjaink és a kávézás szerelmeseinek tetszését. A Nespresso-nál nagyon sokat teszünk a kávézás felülmúlhatatlan élményének megteremtéséért, és szerettük volna elérni, hogy az emberek elgondolkodjanak azon, mitől más, miért annyira különleges számukra a Nespresso. A „What Else?” pontosan ezt foglalja össze.

A „What Else?” szlogen már a legelső, George Clooney szereplésével készült 2006-os kampányban is szerepelt. Az azóta eltelt évek során számos hollywoodi nagyágyú tűnt fel George Clooney mellett a sorozat egyes folytatásaiban, köztük John Malkovich, Matt Damon, legutóbb pedig Jean Dujardin.

 

 

George Clooney így kommentálta a forgatást: „Mit mondjak Jackről…? Magasan volt a léc, de egész jól csinálta – persze némi segítséggel. De a viccet félretéve, remek hangulatú forgatás volt, élvezet volt Jackkel dolgozni.”

Jack Black így emlékszik vissza: „Ezt a kávét rengeteg élő legenda szürcsölgette már. Ideje volt, hogy én is előálljak a saját „What Else?” változatommal. Ahogy George mondta, a sztorim lényege, hogy tanultam a mestertől!”