5 nap, 127.000 látogató

Már korábban is sejthető volt, hogy nézőcsúcsot produkál az idei MasterCard Balaton Sound. A prémiumfesztivál két napjára előzetesen minden jegy elkelt, öt nap alatt 127.000-en vettek részt az eseményen. 

 Korábban ismeretlen jelenség volt a hazai fesztiválpiacon, ami a nagy európai rendezvényeknél már megszokott, hogy a rendezvény előtt hetekkel elfogynak a jegyek és akik későn kapnak észbe, már nem jutnak be kedvenc fesztiváljukra. A MasterCard Balaton Sound méltán rászolgált, hogy kategóriájában a legjobb európai fesztiválnak választották. Minden bizonnyal ennek, s a páratlan panorámájú Zamárdi szabadstrandnak valamint a minden igényt kielégítő, világszínvonalú programkínálatnak is köszönhető, hogy – idehaza példátlan módon – a bérletek már hetekkel a kapunyitás előtt elkeltek és ugyancsak már az indulás előtt teltházas volt két nap.

A szervezők elmondták, hogy az idei érdeklődés alapján biztosra vehető, hogy akár további több tízezer vendég is ellátogatott volna Zamárdiba, a MasterCard Balaton Soundra. Egyes külföldi országokban a tavalyihoz képest duplájára nőtt a jegyeladásuk, de legalább ennyire örömteli számukra, hogy a hazai fiatalok tízezrei is egész évben ezt a négy napot várják. „Ennek ellenére nem tervezünk a fesztivál méretén változtatni. Hét évvel ezelőtt prémiumfesztiválként pozícionáltuk az eseményt, és ennek azóta is szeretnénk megfelelni, ehhez pedig fontos az is, hogy a mostaninál  nagyobb nézőszámmal ne tervezzünk” – mondta Lobenwein Norbert, főszervező. A szervezők elmondása szerint a hazai és külföldi látogatók, fellépők kivétel nélkül arról számoltak be, hogy a fesztiválnak otthont adó helyszín és az egyedi építmények, programhelyszínek igazán egyedülálló élményt nyújtottak. „A célunk az, hogy hosszú távon is méltók maradjunk az Európa legjobb közepes méretű fesztiválja címre” – tette hozzá Fülöp Zoltán, a Sound másik főszervezője. „Büszkék vagyunk arra is, hogy az esemény a Balaton Régió legjelentősebb eseménye, amelyre idén 127.000-en látogattak el.”

Megtudtuk azt is, hogy a szervezők idén augusztusban újabb fesztiválokat, egy igazi „balatoni ünnepet” indítanak útjára a régióban, Nagyon Balaton címmel.

„Mivel 2013-ban nem csak MasterCard® PayPass™ és Maestro® PayPass™ márkáinkkal vagyunk jelen a Sziget fesztiváljain, hanem a Balaton Sound névadó partnere is lettünk, ezért kiemelten fontos volt számunkra, hogy minél több fesztiválozónak mutassuk be a PayPass világát az eseményeken. Nagy örömünkre szolgál, hogy az erőfeszítéseink már az első rendezvényen igen sikeresek voltak” – mondta Hemberger András, a MasterCard Europe igazgatója, aki hozzátette„A Sziget Szervezőiroda tájékoztatása szerint a VOLT Fesztiválon a PayPass tranzakciók részaránya 150%-kal növekedett a tavalyi évhez képest.”

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*