Víziejtőernyőzni készül Abaházi Csaba

Rajong az olasz életérzésért, ételekért és kultúráért Abaházi Csaba. Családjával visszatérő vendégnek számítanak Itáliában, ahol most először új tájakat is felfedeztek. A Class FM népszerű műsorvezetője idén Riminibe látogatott feleségével és gyermekeivel, ahol új őrület kerítette hatalmába: a víziejtőernyőzés.

A Class Nyár 2015 programsorozat keretein belül többek között Ellie Goulding várva-várt budapesti koncertjére is eljuthatnak a hallgatók. A világsztár óriási sportrajongó, akárcsak Abaházi Csaba, aki nemrég tért haza nyaralásából. A műsorvezető a tenger mellett sem hanyagolta el a mozgást, minden nap úsztak fiaival. Vérbeli rádiósként pedig folyamatosan kereste a legújabb zenei élményeket, többek között a helyi rádiók műsorát is rendszeresen böngészte.

A Class Kívánságműsor házigazdája nagy kedvencének tartja Olaszországot, évek óta Lignanoba viszi családját nyaralni – most először azonban kivételt tett. „A fiúk azt mondták, hogy szeretnének más városokat is megnézni, és a hosszú autóutat sem élvezik annyira. Ezért olyan helyet kerestünk, ahová repülővel hamar oda lehet érni, és legalább olyan szimpatikus hely, mint Lignano. Bolognába valamivel több mint egy óra alatt megérkeztünk, onnan pedig autóval mentünk Riminibe, ami hatalmas változást jelentett a korábbi nyaralásokhoz képest. Igazi nyüzsgő nagyváros hatalmas bulikkal, rengeteg zenével – szinte mindenhol szólt valamilyen rádió a legmenőbb slágerekkel. Akárhová megyek, már első nap végigpörgetem az összes rádióadót, nálam ez szakmai ártalom. Azt rögtön megállapítottam, hogy az olaszok is odavannak Elllie Gouldingért, minden nap felcsendült valamelyik slágere”- mesélte Csaba. „Kevésnek is tűnt az egy hét, amit kint töltöttünk, ezért biztosan vissza fogunk még menni” – tette hozzá a rádiós, aki igazi turistaként minden látványosságot megnézett a családdal és természetesen a sportot sem hanyagolta el.

„Felültünk a Rimini Eye-ra, és a magasból épp naplementében csodáltuk meg ezt a gyönyörű várost. Élveztük a jó időt és a csodálatosan tiszta és homokos a tengerpartot. Sokat voltunk a vízben is, mert a nagyobbik fiam, Rómeó és én is nagyon szeretünk úszni, és a hullámok között azért nem ugyanaz, mint medencében. Szerettem volna kipróbálni a víziejtőernyőzést is, amikor motorcsónakkal húznak fel a magasba, de végül sajnos nem maradt rá idő. Legközelebb azonban tényleg ernyőt húzok a fejem felé” – árulta el Abaházi, akinél a szerencsés hallgatók páros belépőket nyerhetnek Ellie Goulding őrületesnek ígérkező budapesti koncertjére. Az énekesnő a Class FM műsorvezetőjéhez hasonlóan imádja a tengert, a sportos Ellie korábban taekwondozott és a capoeirát is kipróbálta, a legnagyobb kedvence mégis a futás, amit naponta gyakorol. A fittségre pedig komoly szüksége van, hiszen a Class Nyár 2015 keretében augusztus 13-án Budapesten is fellép, ahol vélhetően nem csak önmagát, de a rajongókat is megizzasztja majd.

A nagyszabású, több hónapon át tartó Class Nyár 2015 programsorozat során belül a piacvezető rádió a hazánkban először koncertező Ellie Gouldingon kívül olyan világsztárokat is közelebb hoz a hallgatókhoz, mint a The Script, Violetta, Robbie Williams és Avicii.

Class Nyár 2015 – Világsztárok nyara a Class FM-en!