Úton önmagamhoz: középpontban a női sokszínűség

A ŠKODA, az egyik legnagyobb és legsikeresebb autógyártók egyike, erről a világszerte évről évre növekvő eladások is tanúskodnak: amellett, hogy idén legördült a 18 milliomodik modell a gyártósorról, Magyarországon átadták a kétszázezredik Škodát.

Fotó: Juhász Melinda

A minőség és az innováció mindig a részét képezte a ŠKODA történelmének. Talán ennek köszönhetően is váltak a modellek példátlanul népszerűvé. Az autókon számos olyan egyedi megoldás fedezhető fel, amivel nemcsak a gyerekes családok, de a cégautó-tulajdonosok mindennapjai is könnyebbé válnak.

Az állandó sikerek ellenére a ŠKODA Magyarország úgy gondolta, akar és tud még jobb lenni. Az elmúlt években a kristálydizájnnak köszönhetően a modellek külsőjükben újultak meg, az autókban pedig egyre bővültek a Simply Clever megoldások. Az olyan okos apróságokon túl, mint a szélvédőn megtalálható parkolójegy-tartó, vagy a kétoldalú csomagtérszőnyeg, megjelent például az ajtókba rejtett esernyő.

Mindezt a ŠKODA Magyarország szerette volna megmutatni és megosztani azokkal a nőkkel is, akik eddig nem találkoztak közelebbről a márkával.  Ám a ŠKODA úgy érezte, mielőtt megpróbálná bemutatni a márkát és a modellek sokoldalúságát, először megismerné a nők álmait, sokszínűségét és kiteljesedésükhöz vezető útját, amiben aztán az autóik is méltó partnerek lehetnek.

„Bátran vállaljuk, hogy olykor nemcsak férfiként, de márkaként sem igazán tudjuk, mire vágynak a nők. Ezért szerettük volna megismerni az ő gondolkodásukat és sokszínűségüket, miközben megmutatjuk azt is, hogy a rájuk jellemző sokoldalúság a modelljeinkben is megvan” – Dalnoki Balázs, a ŠKODA Magyarország márkaigazgatója.

ÚTON ÖNMAGAMHOZ program keretén belül elindul egy online videóinterjú-sorozat, ahol hónapról hónapra, Ábel Anita olyan inspiráló és sokszínű nőkkel beszélget, akik az élet más-más területein, szokatlan, vagy éppen ritka szakmákban találták meg a boldogságot. Láthatunk majd kaszkadőrnőt, hegymászónőt, illetve tetoválóművészt. A találkozások során kiderül az is, milyen előítéletekkel kell megküzdeniük a mindennapok során.

„Szerintem ez a program azért tud igazán hiteles lenni, mert nemcsak a kamerák előtt, de a színfalak mögött is, az interjú forgatások és háttérstáb részéről is szinte csak nők vettek benne részt. A kisfilmeket például Cibulya Nikol rendezte” – meséli Ruisz Anita, a ŠKODA marketing menedzsere.

A program központjául szolgáló utononmagamhoz.hu-n emellett folyamatosan bővülő, érdekes tartalmakkal találkozhatnak az odalátogatók. Megismerhetünk nőket, akik arról mesélnek, hogyan élik meg az autóban töltött mindennapjaikat, vagy éppen miért választották a Škodát.

 

De az oldalon azokra a nőkre is gondolt a ŠKODA, akik éppen új autó vásárlásán törik a fejüket, netán csak kérdésük van egy-egy modellel kapcsolatban. Mivel a márkakereskedésekben számos hölgy értékesítő is dolgozik, ezért a márka úgy gondolta, az érdeklődők miért ne fordulhatnának közvetlenül hozzájuk. Sőt, pillanatok alatt jelentkezhetnek tesztvezetésre is.