Médiaunió-Szatyor

A Médiaunió Alapítvány évek óta elkötelezett támogatója annak, hogy az embereket céltudatos magatartásra ösztönözze. Ennek érdekében minden évben kiválaszt egy társadalmi témát, amelyre aztán egy reklámkampány keretében hívja fel a lakosság figyelmét.

A Médiaunió Kuratóriuma a 2015-ben beérkező témajavaslatok közül választva úgy döntött, hogy a 2016-os év társadalmi kampányának témája a környezetvédelem lesz. Az Alapítvány célja, hogy a most készülő kampánnyal felhívja fiatalok és szüleik figyelmét a környezetvédelem fontosságára, a felelősségvállalásra.

A 2016-os reklámkampány az év során két időszakban valósul meg: tavasszal indul, majd egy nyári szünetet követően ősszel folytatódik.
A két időszakban két különböző, de egymásra épülő üzenetet kommunikálunk:

  • A tavaszi időszakban a megelőzésre hívjuk fel a figyelmet. Célunk, hogy tudatos fogyasztói magatartásra ösztönözzük a fogyasztókat, melynek következtében reményeink szerint csökkenni fog a hulladékok mennyisége. A tudatos fogyasztói magatartás konkrét lépéseiről részletesen a „Hasznos” menüpontban olvashatsz.
  • Az őszi időszakban tovább folytatódik majd a kampány. Őszi üzenetünkben arra hívjuk fel a figyelmet, hogy a már megtermelt hulladékkal mit tehetünk (újrahasznosítás, komposztálás, energetikai hasznosítás, hulladékégetés és lerakás).