Már mobiltelefonon is lehet rendezni biztosítási díjakat

Decembertől a Wáberer biztosító is csatlakozott a Díjnethez

 Közműszolgáltatók és telekommunikációs cégek számlái mellett december közepétől egy újabb biztosító, a gépjármű felelősségbiztosítási piacon jelentős pozícióval rendelkező Wáberer Hungária Biztosító Zrt. több mint százezer ügyfele is fizetheti biztosítási díjait mobiltelefonon, az iCsekk mobilfizetési megoldás segítségével. A Díjneten keresztül tavaly több mint 50 milliárd forint értékben fizették be számláikat a regisztrált ügyfelek gyorsan és egyszerűen.

A független e-számlakezelő rendszer, a Díjnet a papíralapú számlák befizetését teszi lehetővé mobiltelefonon, az iCsekk alkalmazáson keresztül. Az ügyfél, a biztosítótól kapott egyenleg-értesítőn feltüntetett QR-kódot beolvasva, néhány gombnyomással, mobiltelefonja segítségével tetszőleges helyen és időben fizetheti be a biztosítási díját. Ehhez le kell töltenie az ingyenes – iOS és Android platformon egyaránt elérhető – iCsekk alkalmazást az okoskészülékére, a díjfizetésre pedig bármilyen, internetes fizetésre alkalmas bankkártya vagy hitelkártya használható. Kártyája adatait el is tudja menteni, így a továbbiakban sokkal egyszerűbben, pár lépésben, és egy jelszó megadásával tud fizetni.

A Wáberer Hungária Biztosító kötelező gépjármű felelősségbiztosítás, casco, szállítmánybiztosítás, közúti árufuvarozó és személyszállító felelősségbiztosítás, otthonbiztosítás, valamint kisvállalkozói vagyonbiztostás területén ajánlja szolgáltatását.

A Díjnethez történt csatlakozással a Wáberer Hungária Biztosító egy ügyfélbarát, gyors és egyszerű lehetőséget biztosít ügyfeleinek, hogy mobiltelefonjukon keresztül, bárhol és bármikor, pár kattintással tudják rendezni számláikat. A szolgáltató cégeknek nem csak azért éri meg csatlakozni a Díjnet elektronikus fizetési rendszereihez, mert jelentősen csökkenthetők a számlázási és a befizetésekkel kapcsolatban felmerülő költségek, hanem a statisztikák alapján érdemben nő az ügyfelek fizetési fegyelme is – amely nagy részben a számla fizetési határidejére emlékeztető üzeneteknek is köszönhető, hiszen ezek az üzenetek gyorsan elérik az ügyfeleket.

Az iCsekk alkalmazásban nyújtott mobilfizetési megoldás évekig tárolja a befizetéseket, így azok utólag könnyen és ingyenesen visszakereshetők