Levásárolható bizalmat kaptak a mentősök az Auchantól

Spread the love

Az Országos Mentőszolgálat munkatársainak 10 millió bizalompontot adott át az Auchan. A „Támogasd a hősöket!” akcióhoz a vásárlók is csatlakozhattak, ők eddig a vásárlásaik után járó bizalompontjaikból 20 milliót ajánlottak fel a mentősöknek, de körükben még a hét végéig tart a gyűjtés! Az áruházlánc viszont már átadta a Mentőszolgálatnak a levásárolható bizalomkártyákat, hogy a szervezet mielőbb szétoszthassa azokat a munkatársai között.

 

A mentők napja alkalmából az Országos Mentőszolgálat főigazgatója, dr. Csató Gábor beszámolt róla, hogy milyen emberfeletti munkát végeztek a járványidőszakban. 40 ezer embertől vettek mintát, és csak a koronavírus kapcsán 420 ezer kilométert tettek meg, ugyanis ők mennek ki a gyanús esetekhez, aznosítják a fertőzötteket és kórházba szállítják azokat, akiknek orvosi ellátásra van szükségük. Eddig 15 ezer fertőzésgyanús vagy igazoltan koronavírus-fertőzött betegnek nyújtottak segítséget.

Az Auchan cégkultúrájától nem idegen a szolidaritás, így egyértelmű volt, hogy segítik az egészségügyben dolgozókat, közülük is – a kereskedelemhez hasonlóan – frontvonalban helytálló mentősöket. Április közepe óta szállítanak nagy mennyiségben friss gyümölcsöket a vidéki és fővárosi mentőállomásokra, hiszen a szolgálatot teljesítőknek sokszor a megfelelő étkezésre sincs elég idejük és energiájuk.

A friss gyümölcsökön kívül 10 millió bizalompontot adtak át az Országos Mentőszolgálatnak. A kártyákra feltöltött levásárolható pontok összesen 5 millió forintot érnek. A bizalomkártyákat a szolgálat a munkatársai között osztja szét, hogy ezzel is segítsék a mindennapjaikat és a családjaik életét.

 

„Örülök, hogy segíthettünk, de talán még nagyobb boldogság azt látni, hogy a vásárlóink csatlakoztak hozzánk és elképesztően sok bizalompontot ajánlották föl a céges adomány mellé. Nagy érzés megtapasztalnia egy kereskedőnek, hogy a vásárlóiból igazi közösség kovácsolódik össze, akik egy jó ügyért képesek hihetelen erővel együtt megmozdulni” – mondja Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.

Az Auchan Magyarország tehát már átadta az Országos Mentőszolgálatnak a céges adományt, a vásárlók bizalompontjaiból összegyűlt forintokat pedig a hónap végén kapja meg a szervezet, hiszen addig még további felajánlásokkal lehet növelni a adományt.

Háttérinformáció az Auchan Retail Magyarországról:

Az Auchan Retail Magyarország 19 hipermarketet, egy szupermarketet, 18 diszkont üzemanyag-töltőállomást és online áruházat üzemeltet, és közel 7 000 főt foglalkoztat. A vállalat jelentős gazdasági szereplővé vált az elmúlt 19 évben az eddigi, mintegy 200 milliárd Ft értékű magyarországi beruházással. Az áruházlánc széles választékáról és diszkont árairól ismert. Az Auchan elkötelezett, hogy jobbá tegye vásárlói, munkatársai és partnerei életét, és hozzájáruljon a lakosság életminőségének javításához. 2016-ban a vállalat negyedik alkalommal nyerte el a Fogyatékosság-barát munkahely elismerést, a fogyatékkal élők integrációját segítő programját pedig 2017-ben a CSR Hungary Díjjal ismerték el.

 

Comments are closed.