Június 3-án megújul a Fishing & Hunting

Spread the love

Június 3-án megújul a Fishing & Hunting, Magyarország első horgász- és vadász csatornája. Letisztult arculattal, kevesebb ismétléssel, valamint blokkosított műsortervvel jelentkezik a természet szerelmeseinek adója.

Enyedi András

Enyedi András

Az IKO Kábeltévéhez tartozó két másik csatorna, az ismeretterjesztő DoQ, valamint az exkluzív sport tartalmat sugárzó SportKlub már korábban átesett hasonló vérfrissítésen.

„A Fishing & Hunting immáron nyolc éve szórakoztatja és informálja mindazokat, akik örömüket lelik a horgászatban és vadászatban. Hűséges nézőink között profik éppúgy vannak, mint olyanok, akik a nappaliból élvezik ezt az életérzést. Ennyi idő elteltével úgy láttuk, hogy érdemes egy arculatváltással modernebbé, izgalmasabbá tenni az adót” – mondta Enyedi András, az IKO Kábeltévé ügyvezetője. „Többnyelvű csatorna lévén a magyar adással egy időben a cseh és a román Fishing & Hunting is átalakul” – jelentette ki Enyedi.

A változások részeként átláthatóbbá válik a műsorstruktúra, elegánsabbá az arculat, és új műsorok is képernyőre kerülnek. „Szétválasztottuk a témaköröket, így külön blokkba kerültek a tippeket-ötleteket adó műsorok és a versenyekről szóló beszámolók. Radikálisan csökken az ismétlések száma, vagyis a nézők gyakrabban találkozhatnak új tartalmakkal. Vásároltunk érdekes külföldi sorozatokat is, ám a jól bevált alapkoncepción nem változtattunk. A Fishing & Hunting 55%-ban továbbra is saját gyártású műsorokat sugároz, ami az egyik legmagasabb arány a kábeltelevíziók között” – nyilatkozta az ügyvezető. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a horgászatért-vadászatért rajongók előnyben részesítik a hazai területen, helyi vadászszokásokon alapuló műsorokat. A tematikát 70%-ban a horgászati, 30%-ban pedig a vadászattal kapcsolatos sorozatok alkotják.

A vásárolt tartalmak közé tartozik a Jakub Vagner horgászatok, a Dzsungelhorgászat Indiában – Jeremy Wade-del, valamint a Horgászvilág John Wilsonnal című sorozat. Új, saját gyártású tartalmak is bemutatkoznak, például a Hogyan tovább új vadász, a  Vadászat az Alpokalján sorozat, a Vaddisznó vadászata 1-2, valamint a Gímbikák bírálata.

A Fishing & Hunting jelenleg 1 millió magyarországi háztartásban érhető el, a televízió hazai kereskedelmi tevékenységét az IKO-csoporthoz tartozó IKO Sales House Kft. látja el.