Jövőbiztos vállalati felépítés: a BMW Group átszervezi igazgatósági részlegeit

Spread the love

2019 áprilisától a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák egyetlen értékesítési divízióban összpontosulnak, a BMW Motorrad pedig a járműfejlesztési részleg égisze alatt dolgozik tovább.

P90251941-bmw-welt-and-bmw-group-corporate-headquarters-03-2017-2249px

2019. április 1-jei hatállyal a BMW Group átszervezi igazgatótanácsa részlegeit és felelősségköreit, hogy a vállalatcsoport egy minden eddiginél strukturáltabb, jövőbiztos felépítés mentén működhessen tovább. Az idei esztendő második negyedévétől kezdve a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák egyetlen, központosított értékesítési divízióban egyesülnek, amelynek élén Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért, illetve a BMW Group ügyfélszolgálati részlegéért felelős tagja foglal majd helyet. Pieter Nota az új pozícióval párhuzamosan korábbi felelősségköreit is megtartja. A BMW Motorrad eközben az igazgatótanácsban is helyet foglaló Klaus Fröhlich által irányított, járműfejlesztési részleg alatt folytatja tevékenységét.

„Igazgatósági részlegeink és felelősségköreink átszervezésével a jövő lehető legstabilabb alapjait fektetjük le. A döntés egyértelmű jelzésként szolgál arra vonatkozóan, hogy vállalatcsoportunk a leghatékonyabb struktúra mentén dolgozik tovább” – nyilatkozta Harald Krüger, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke március 15-én Münchenben.

Peter Schwarzenbauer, aki 2019 első negyedévének végéig a MINI, Rolls-Royce és BMW Motorrad márkák, valamint a BMW Group ügyfél-elégedettségeinek és digitális üzleti innovációinak felelős vezetőjeként dolgozik a BMW AG igazgatótanácsában, idén októberig foglal helyet a vállalatcsoport legfelső körében. Az április és október közötti időszakban Peter Schwarzenbauer a BMW Group elektromos mobilitásra koncentráló stratégiai döntéseit koordinálja majd, mígnem 60. életévét betöltve, saját kérésére távozik a vállalatcsoporttól.

„Peter Schwarzenbauer az elmúlt hat esztendőben új magasságokba emelte a MINI, a Rolls-Royce és a BMW Motorrad márkákat, miközben a mobilitási szolgáltatások, a digitális szolgáltatások és az ügyfél-elégedettség területén is jelentős mérföldköveket helyezett el. Hálás köszönettel tartozunk neki mindezért és biztosak vagyunk benne, hogy elektromos mobilitás iránti elköteleződésével és szenvedélyével további lendülethez segíti vállalati átállásunkat, és az első tisztán elektromos MINI is nagy sikerrel indul majd útnak” – tette hozzá Harald Krüger.

Comments are closed.