Hazai pályán kötelező kihozni magunkból a maximumot

Április 24-én, egy salakpályás körversennyel „prológgal” veszi kezdetét a 21. steelvent Miskolc Rally, ahol a navigátoroddal – testvéreddel, Zsoltival fogsz csapatni. Mennyire szeretsz murván menni, illetve meg fogod-e, húzgálni a kéziféket néha, hogy a nézőknek is autózzatok? – Imádom a salakpályás prológot! Mindig padlón megyünk a Volán pályán, mert úgy gondoljuk, hogy a jegyet váltó nézők megérdemlik, hogy itt is versenyt lássanak. Ráadásul sok ismerős lesz kint, előttük aztán rá kell tenni egy lapáttal.

Szombaton tizenkettő gyors vár rátok összesen, ebből 142 km verseny, és 267 km etap szakasszal. A szervizpark Encs székhellyel lesz, ahová háromszor állhattok be a gyorsok között.

Ezen gyorsok közül lesznek-e olyan szakaszok ahol nem volt még rally verseny, vagy rég indultatok rajta? – Úgy emlékszem, hogy 2011-ben ugyanez volt az útvonal. Ráadásul ez már a sokadik versenyünk errefelé, ezért ismerősek a pályák.

Mennyire lesz elég a három szerviz idő a tizenkettő gyorshoz? Eger Rallyn nyolc gyorsra jutott ennyi kiállás. – Igazi megbízhatósági verseny lesz mind az autó és mind a versenyző részéről. Bár a Rallye eredendően erről szól, be kell osztani az autót és a gumikat.

Az egysávos tőről – tőre való versenyzést szereted, vagy ha van helyed bőven és sínautózol? – Jobban szeretem a szűk pályákat. A sínautózás sajnos nem az én stílusom, ezért a széles pályák nem tartoznak a kedvenceim közé.

Miként látod azt, hogy a dobogó nem elérhetetlen lesz most számotokra? – Egerben sem volt elérhető, aztán egy adag szerencsével még is sikerült. Bízom benne, hogy az időjárás velünk lesz, és akkor van esélyünk a „P” csoportban dobogóra állni. Egy biztos: hazai pályán kötelező kihozni magunkból a maximumot.

– Hajósi Miklós – www.hajoka.hu