Felvásárolta riválisát a FOXPOST csomagautomata hálózat

Egyesül a két legnagyobb, csomagautomatákat üzemeltető magyar cég, miután a FOXPOST Zrt. megvásárolta a Webox Hungary Kft-t. A két teljesen eltérő technológiai alapról építkező rendszer összehangolása után a FOXPOST szolgáltatása országszerte már 142 ponton lesz elérhető. Ezzel létrejön Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb innovatív, beltéri csomagautomata hálózata.

A FOXPOST Zrt. megvásárolta és így 100%-os tulajdonosa lett a Webox Hungary Kft-nek. Az adás-vétel után az új tulajdonos megkezdi a két hálózat optimalizálását és integrálását annak érdekében, hogy minél több felhasználó számára legyen elérhető az innovatív csomagküldési és fogadási rendszer – közölte Bengyel Ádám, a FOXPOST Zrt. egyik alapítója és vezérigazgatója. Hozzátette: az egyesülés után megkezdik a két teljesen eltérő technológiai alapról építkező rendszer összehangolását, amit a világon elsőként a magyar cég fog elvégezni. Ahol mindkét cég jelen volt, onnan negyven automatát költöztetnek új helyszínre, és a munka végeztével a FOXPOST szolgáltatása már 142 helyszínen lesz elérhető. Ezzel létrejön Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb innovatív, beltéri csomagautomata hálózata. Az új tulajdonos tájékoztatása szerint a FOXPOST a Webox dolgozóinak egy részét tovább foglalkoztatja.

 

A Webox Hungary Kft. 2014 szeptemberében indította el az innovatív, csomagautomatás átvételt biztosító szolgáltatását egy 80 automatából álló hálózattal. A kockázati tőkéből, magyar vállalkozók által alapított FOXPOST Zrt. alig több mint egy éve, 2015. márciusában kezdte meg 62 beltéri, bevásárlóközpontokban elhelyezett csomagautomata üzemelését és ezek teljeskörű kiszolgálását. Bár a FOXPOST később és kisebb hálózattal indult, mégis gyorsabb növekedést tudott elérni a piacon, és több mint háromszor annyi csomagot szállított, mint a Webox. A két cég egyesülése után hamarosan havonta már több mint 50 ezer ember használja a személyzet nélküli, automata csomaghálózaton történő csomagküldést vagy átvételt.