Eredményesek az MTÜ kampányai az osztrák piacon

A legfrissebb KSH adatok alapján ez év első hét hónapjában 20 százalékot meghaladóan nőtt az osztrák vendégéjszakák száma Hévíz város szálláshelyein. A hévízi szállásadók továbbra is a pozitív trend folyatásáról számolnak be. A kiemelkedően jó forgalmat az MTÜ és a Hévízi Turisztikai Kft. összefogásával megvalósult tavaszi intenzív kampány-offenzíva alapozta meg, amelynek köszönhetően 300 darab city light plakát volt látható az osztrák nagyvárosok közterületein. Az online aktivitással és b2b akciókkal kiegészített promóció a Hévízi-tó gőzölgő meleg vizét és az elégedett vendég mosolyát pozitív vizuális elemként használó, a “Magyarországon megélhető boldogság-pillanatok” headline alatt futottak. A jó eredmények fenntartása és további forgalomnövelés érekében szeptember közepén elmúlt hétekben Bécs előkelő 18. kerületében tartott információs napot az MTÜ-vel és a Kainzbauer utazási irodával a hévízi Hotel Európa Fit szálloda. Az elmúlt héten pedig Linzben tartott magyar Wellness-élménynapot az MTÜ a hazai gyógyszállodákkal és a piacvezető Sabreisen utazási irodával. A közelgő szeptember 29-ei bécsi prémium turizmusnapon Hévíz ugyancsak kiemelt téma lesz.

Mint arról korábban hírt adtunk, az ausztriai gazdasági élet meghatározó napilapja, a Wirtschaftsblatt is felfigyelt az MTÜ ausztriai aktivitására, miszerint egymást érik az osztrák médiában és a kültéri felületeken a turisztikai ügynökségünk kampányai, megjelenései. A Wirtschaftsblatt interjút készített Kovács Balázs-al, az MTÜ ausztriai képviselőjével, aki elmondta, hogy „Ausztria lakosságarányosan legnagyobb turisztikai küldőpiaca Magyarországnak, az osztrák turisták költése alapján pedig a második legfontosabb forráspiacunk Németország után. Az elmúlt évtizedben megvalósult, eurómilliárdos nagyságrendű turisztikai fejlesztések tovább fokozták a magyarországi turisztikai kínálat versenyképességét, amire fel kell hívnunk a potenciális osztrák célközönség figyelmét.” A Wirtschaftsblatt cikkében megszólították a burgenlandi szállodák és fürdők vezető képviselőit, akik erős konkurenciát látnak a magyar turisztikai szolgáltatásokban. “Magyarország leginkább egy szunnyadó óriáshoz hasonlítható, amely hatalmas tartalékokkal rendelkezik az egészségturizmus területén” – foglalta össze sommásan a megállapításokat Franz Penner, a burgenlandi szállodaszövetség ügyvezetője. Az osztrák sajtóban megjelent turisztikai hírek elolvashatóak itt: http://at.gotohungary.com/uber-unser-land-geschrieben.