Egy nehéz év mérlegén – prémium COVID-19 idején?

Prémium COVID-19 idején - IllusztrációBeszélhetünk prémiumról COVID idején vagy mindenkinek össze kell húzni a nadrágszíjat? A csaptelepeket és zuhanyrendszereket gyártó Hansgrohe vállalat eldöntötte a kérdést és nem hagyott kétségeket.

A német székhelyű, 1901-ben alapított, prémium szaniter termékeket gyártó és forgalmazó Hansgrohe nem rég jelentette be, hogy minden alkalmazottjának, globálisan több mint 4700 embernek, év végi bónuszt ad, hogy megköszönje a kitartó munkát, amit a vírushelyzet idején végeztek.

A vállalat még ebben az évben összesen három millió eurót oszt szét dolgozói között, hogy ezzel honorálja a kiváló teljesítményüket, a lojalitást és a kitartó munkát. (A fent említett bónusz a képviseletek felsővezetőinek nem jár.) Hans-Juergen Kalmbach CEO elmondta, hogy világszerte az összes képviselet alkalmazottai rendkívül rugalmasan és nagy elkötelezettséggel reagáltak, ebben a kihívást jelentő új helyzetben, emiatt döntöttek a prémium kiosztásáról. A jutalomban természetesen a magyarországi képviselet alkalmazottjai is részesülnek. „Habár még nem zártuk le az évet, annyit elmondhatunk, hogy az járvány által nem érintett 2019-es évnél is sikeresebb évet fogunk zárni Magyarországon. A magyar gazdaság ellenállóbbnak bizonyult számos nyugat-európai országhoz képest. Ezzel együtt a munkatársaimnak 2020-ban sokkal nehezebb körülmények között kellett boldogulniuk, ezért nagyon örültem az anyacégünk kezdeményezésének” – mondta Császár Zoltán, a Hansgrohe Kft. ügyvezetője.