A Sziget Fesztiválra csalogatja a brit közönséget az MT Zrt. londoni külképviselete

Az MT Zrt. londoni képviselete június elején Facebook  oldalt indított Hungary  Tourism UK néven, (https://www.facebook.com/HungaryTourismUK),  mellyel június 23-tól egy 4 héten át tartó Sziget Fesztivál promócióba  kezdett.

A  Sziget Fesztivál Egyesült Királyságbeli ügynökségével, az Ostfest Limiteddel  közösen megvalósuló akció célja, hogy minél szélesebb körben népszerűsítse  Európa egyik legnagyobb és leglátogatottabb fesztiválját.

A  promóció során egy vírus-nyereményjáték, elektronikus hírlevél, twitter  kommunikáció és egy blogger verseny is a budapesti fesztiválra irányítja a  figyelmet. A nyereményjáték során azok az Egyesült Királyságban élő Facebook  felhasználók, akik lájkolják és megosztják a Hungary Tourism UK oldalon lévő  Sziget applikációt (https://www.facebook.com/HungaryTourismUK/app_639931096035144),  valamint nevükkel és email címükkel regisztrálnak, hetente egy sorsoláson  vesznek részt. A regisztráltak között minden hétfőn 2 darab Sziget hetijegy  talál gazdára.

A  blogger verseny során pedig a legkreatívabb, legizgalmasabb és legcsalogatóbb  blog szerzői között sorsolnak ki 10 darab hetijegyet a fesztiválra, ahonnan a  bloggerek majd élőben számolhatnak be élményeikről.

A  Hungary Tourism UK facebook oldal folyamatosan közöl híreket és információkat a  fesztiválról, továbbá a Sziget Fesztivál UK weboldala és Facebook oldala is  elérhető innen, így ezeken a csatornákon keresztül még nagyobb publicitást  kaphat a nyereményjáték és a blogger-verseny.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*