A Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. szakmai beszélgetésre invitálta a magyar biztosítási piac első számú vezetőit

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. vezetősége üzleti reggelivel egybekötött szakmai beszélgetésre invitálta a magyar biztosítási piac első számú vezetőit. A rendezvényen 14 biztosítótársaság felsővezetője vett részt. Az esemény keretében mélyebb rálátást kaphattak a jelenlévők a Hungarikum Alkusz főbb tevékenységeire, valamint megismerhették a vállalat stratégiáját.

 

A magyar pénzügyi piac jelentős változásokon ment át az elmúlt 15 évben. A biztosítási és banki területeken hozott szabályozói változások hatására nagymértékben átértékelődött a pénzügyi termékek szerepe, és a hozzájuk kapcsolódó értékesítési technológiák. A lakosság számára egyre fontosabb az igény alapú kiszolgálás, a pénzügyi termékek átláthatósága, összehasonlíthatósága és az online megoldások alkalmazása. Az értékesítés fókuszú megközelítés helyett, a hangsúlyt sokkal inkább az értékteremtésre kell helyezni. Azt kell tudni megmutatni a fogyasztók számára, hogy a pénzügyi termékek hogyan tudnak gondoskodni róluk, miként tudják megkönnyíteni az életüket, és nem utolsó sorban hogyan tudják pénzügyi kiadásaikat csökkenteni. Mindezekben pedig kulcsfontosságú a pénzügyi tanácsadók szerepe.

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. a jelen piaci környezet kihívásaira a pénzügyi igények komplex kielégítésével kíván reagálni. Ennek szellemében stratégiai partnerségre lépett az UFS Group Pénzügyi Tervező Kft.-vel, mely együttműködés keretében a nagyvállalati ügyfélkiszolgálás mellett a teljes lakossági piac kiszolgálásával, egyedülállóan széles spektrumot fedhet le a magyar pénzügyi piacon.

A tapasztalataink azt mutatják, hogy a szigorodó szabályozói elvárásoknak való maradéktalan megfelelés, egyre nagyobb nyomást helyez az alkuszcégekre és a pénzügyi tanácsadók napi munkavégzésére is hatással van. A személyes tanácsadásnak továbbra is kiemelt szerepe van az igényalapú ügyfélkiszolgálásban, azonban egyre inkább jelennek meg az emberi tényezőt részben vagy egészben kiváltó olyan online eszközök, amelyekkel, ha a közeljövőben nem terveznek a bankok, biztosítótársaságok és független pénzügyi szereplők, akkor piaci potenciáltól fognak elesni.” –nyilatkozta Keszthelyi Erik a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója

A 2003-ban alapított vállalatcsoport 2018-ban közel 3 milliárd nettó éves árbevételt ért el, és mára közel 100 fős alkalmazotti létszámmal rendelkezik, a dinamikusan növekvő partnerhálózat és ügyféligények maradéktalan kiszolgálása érdekében. Mindemellett több mint 2000 nagyvállalati ügyfelet szolgál ki 100%-os ügyfélmegtartással. A szervezettel partnerségben álló közvetítők rendelkezésére bocsátja a tevékenységükhöz kötődő jogi, adminisztratív és képzési rendszereket és teljes transzparenciát és kiszámíthatóságot valósít meg az együttműködés során, melyre a cégcsoport garanciális kötelezettséget is vállal.

A Hungarikum Alkusz stabil működését elkötelezett munkavállalói által biztosított magas minőségű partner és ügyfélkiszolgálásban valamint a több lábon állásban látja. Így folyamatosan keresi azokat a legmodernebb technológiákat, amivel piaci innovátornak számíthatnak. A nagyvállalati ügyfélkiszolgálás specialistája, mára a lakossági és KKV szektorban is jelen van, és további növekedési teret lát a bankbiztosítási csatorna, valamint a klasszikus értékesítési modell mellett, az online értékesítési csatorna kiépítésében is.

A mai napon megrendezésre került üzleti reggelivel egybekötött szakmai beszélgetéssel, hagyományt kíván teremteni a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. Stratégiájának fontos pillérét alkotja a pénzügyi kultúra fejlesztése és az ügyfelek érdekeinek képviselete, amely a hazai piacon működő biztosító társaságok és a független alkuszcégek kétoldalú kommunikációja, és tudásmegosztása nélkül nem valósítható meg.